“Idylliske bondegård ”

Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Vi boet der i 5 dage.
Hyggeligt lille sted.
Værterne er meget gæstfrie og vil gerne snakke, trods det er en blanding mellem engelsk og italienske.
Der er restaurant på stedet som har åbent torsdag, fredag, lørdag og søndag til frokost... Det lækker rostikt mad, som er lavet fra bunden af..
Billigt sted at spise, da du kan bestille alt det mad du kan spise og drikke for sølle 25 euro pr. Person.
Men der er langt til alt og det tager lang tid at køre få kilometer, da vejene er små og man skal køre en lille time for at komme ud af bjergene.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Mette N

Anmeldt 29. august 2016

Vi boede på stedet en uge og var på restauranten 3 gange, ganske simpel det bedste Italiensk mad jeg har fået til dato. Veltillavet og super lækker. Også det eneste sted i Italien hvor jeg har bestilt mad på et A4 papirark uden priser og været spændt på hvad jeg fik, da det hele stod på Italiensk. Men vi blev ikke skuffet.

Dato for besøg: august 2016
Tak, John H
Anmeldt 25. august 2016

maden er fantastisk. priserne en små. og vinen er god.
verten er hyggelig og gør alt for at gøre sig forståelig. på trods af han ikke taler engelsk.
er bestemt et besøg værd.
besøgte dette sted for to år siden og skal besøge det igen om 14 dage.

Dato for besøg: september 2015
Tak, ibwilliam
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Vi spiste på restauranten 3 aftener i træk og det eneste der gik igen var den gode kvalitet og de lækre traditionelle Italienske retter - menukortet var forskelligt fra dag til dag - så lille udvalg af gode lækre retter.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Torben S
Anmeldt 18. september 2015

Helt fantastisk sted, dog lidt afsides, men hvis man ønsker sjælfred, så er dette stedet.
Det ligger helt fantastisk på en lille klippetop, med fantastisk udsigt.
Det lille hus vi boede i, var ualmindeligt hyggeligt, med 2 etager og en lille terrasse, dog uden udsigt.
Maden på stedet er autentisk italiensk mad lavet med kærlighed. Det er ualmindeligt lækkert og billigt.
Ejerne er utroligt søde og hjælpsomme.
Der er en dejlig pool, hvor man kan bade med udsigt til et 2 km. højt bjerg i Appeninerne.
Kan på det varmeste anbefales!

Dato for besøg: september 2015

Giuncugnano, Province of Lucca
Piazza al Serchio, Province of Lucca

Gramolazzo, Province of Lucca
Minucciano, Province of Lucca

Har du været i Il Ristoro del Cavaliere? Fortæl om dine oplevelser!