Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúFantastisk ūüĎŹūüĎŹūüĎŹ‚ÄĚ
Anmeldelse af Da Pasquale

Da Pasquale
nr. 2 af 678 Restauranter i Lucca
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Sk√łn aften med fantastisk service og mad. Man f√łler sig i den grad velkommen og f√•r detaljeret og meget s√łd information om vin og mad. Det bliver ikke bedre og jeg vil meget gerne tilbage.

Tak, Anette M

Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

S√•√•√•√• l√¶kker mad - b√łffen smeltede p√• tungen - og venlig og meget personlig betjening. Vi kommer helt klart igen.

Tak, Vibeke B
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte 4 forskellige retter fra menukortet og alle 4 var super lækket tilberedt og meget smagfuldte. Simpel mad på god italiensk vis, noget af det bedste vi har fået. Lad dig ikke nare af den simple baggård - maden er kanon god og værten som en vært skal være :-)

Tak, mortenn851
Anmeldt 29. april 2017

Vi spiste her vores sidste aften i Lucca og sikke en oplevelse.
Vi fik en fantastisk velkomst og betjening. Maden var fremragende, og vi fik små overraskelser indimellem ... som andre har skrevet, er ejeren et kapitel for, han gjorde alt for os. Vi spiser her gerne igen.

Tak, Anna N
Anmeldt 7. september 2016

Hyggelig restaurant, hvor maden og vinen er sat i h√łjs√¶det.
Omgivelserne var hyggelige men simple, men maden og vinen var sk√łn. S√¶rligt deres tun-ret var formidabel.

Tak, Liselotte M

Rejsende, der kiggede på Da Pasquale, kiggede også på

Lucca, Province of Lucca

Lucca, Province of Lucca

Har du været i Da Pasquale? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering