“Meget hyggeligt og lækker mad!”
Anmeldelse af Il Barretto

Il Barretto
nr. 58 af 2.785 Restauranter i Firenze
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Santa Maria Novella
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi kom bare ind fra gaden for at få lidt aftensmad (havde ikke reserveret bord, men vi fik et bord udenfor). Dejligt mad, hyggeligt udeservering og meget søde tjenere. Deres pastaretter og skaldyr kan klart anbefales.

Tak, 993l_rkea

Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Det var en fantastisk middag. Ekstremt lækkert mad god betjening. Virkelig hyggeligt sted og Søde mennesker.ligger lidt gemt men super hyggelig

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Jonasis007
Anmeldt 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Super god mad og fantastisk Brunello på glas. Lidt væk fra de meget turistede steder var dette en fornøjelse at opleve. Stedet er småt og reservation er en god ide, en del gik forgæves mens vi spiste

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 140christophr
Anmeldt 13. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig middag med god mad. Dog et minus at selve hovedretten ikke stod pris på. Der udover skulle vi betale 21 euro for at sidde to mennesker og spise på restauranten. Vi skulle dog også ligge øjne til, at flere tjener stod og kiggede på os spise også snart, den ene var færdig to de den ene af vores tallerkener. I vores såkaldte service til 21 euro var, at vi bl.a. selv skulle hælde vores drikkevarer op, selvom der var 3 tjener til vores ene bord der bare stod og kiggede.
Vi havde desuden også bestilt to drinks og begynde på, men da vi fik vores forret ca 5-7 minutter efter bestillingen og hovedretten 3-5 minutter efterfølgende, så fik vi ikke nået og drikke ud og slappe af - som ellers var målet ved en middag. Drinken blev taget, og atmosfæren lugtede af, at vi skulle bare hurtigt igennem, så de kunne komme hjem.
Alt i alt, fraråder jeg, at folk vælger denne restaurant!

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, majse123
Anmeldt 6. april 2015

Fantastisk, intim og imødekommende atmosfære, som jeg sjældent før har oplevet. Professionelt og personligt på en og samme gang. Jeg fik caprese efterfulgt af søtunge meuniere med frisk artiskoksalat - alt lavet til perfektion.
Bordreservation en god idé - flere kom forgæves, imens vi var der.

Dato for besøg: april 2015
1  Tak, 94Birgitte

Rejsende, der kiggede på Il Barretto, kiggede også på

Firenze, Province of Florence

Har du været i Il Barretto? Fortæl om dine oplevelser!