1.133 kr.
Hotels.com
StayForLong
972 kr.
Anmeldt d. 24. maj 2016 fra mobile enheder

Meget dejligt hotel, med pæne værelser. Fra restauranten der er beliggende på 6. sal er der en fantastisk udsigt over byens tage og den berømte skyline.
Hotellet er virkeligt velbeliggende et stenkast fra Ponte Vecchio. Man kan gå til de fleste af byens største seværdigheder.
Det kan også anbefales at slappe af i hotellets lounge der er beliggende lige over receptionen. Herfra kan man i behagelige omgivelser slappe af med at nyde udsigten over gadens mylder af mennesker.
Et hyggeligt og velbeliggende hotel med god service

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Lars D
Anmeldt d. 28. september 2015

Beliggenhed perfect morgenmad fint og på 6 etage med udsigt over byen pænt og rent over alt venlig betjening første aften fik vi tildelt et dårlig og mørkt værelse fik dog et langt bedre dagen efter med udsigt og uden besvær. hotellet kan varmt anbefales.

Værelsestip: vær opmærksom på ikke at bo i de nederste etager i sidegaden da der ingen udsigt er og gaden er smal.
Dato for ophold: september 2015
Tak, Jan B
Anmeldt d. 25. september 2015

Et 3 sengs-værelse som jun.suite var skuffende. Beliggenheden er perfekt og værelset var pænt. Morgenmaden var OK, men ikke mere. Betjeningen i hotellet var høflig, men ikke rigtig interesseret.... en smule upersonlig !

Dato for ophold: september 2015
Tak, Steen D
Anmeldt d. 4. oktober 2014

Fint hotel, måske en smule slidt, men det kompenseres der rigeligt for ved beliggenheden lige ved Ponte Vecchio og pinligt rene værelser med gratis effektivt wi-fi. Super morgenmadsterrasse på 6. etage med udsigt til domkirken og byens tage. Morgenmad OK i forhold til Italiensk standard. Flinke medarbejdere overalt. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: september 2014
Tak, j_rne
Anmeldt d. 13. juli 2009

Hotellet er slidt -værelserne små. Men det er perfekt placeret - vi satte bileni garageog gik rundt i byen.
Morgenmadpå toppen er helt fin og udsigten pragtfuld.

alt kan nåes pr. gåben.

Dato for ophold: juni 2009