Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 52,00 $
fra 18,50 $
fra 33,50 $
Anmeldt d. 5. maj 2016

Denne plads er bare så imponerende med paladset og alle skulpturerne og masser af mennesker, rigtig levende sted

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Evy N
Anmeldt d. 3. maj 2016

En tur forbi statuen af David er et must når man er i Firenze. Herfra er der Heller ikke langt til andre gode attraktioner

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, kennethobeling
Anmeldt d. 17. september 2015

Et dejlig stort torv, hvor det summer af liv, fra tidlig morgen til sen aften.

Der er mange flottet kunstværker, især i hjørnet ned mod Uffizi. Der er mange cafeer og restauranter hvor fra man kan sidder og nyde udsigten.

Tak, Tina A
Anmeldt d. 26. juli 2015

Her er et leben og en fest hver aften i juli ( og sikkert også hele sommeren igennem) Man keder sig ikke på denne plads, og der er masser af gode, hyggelige restauranter. Dog er de alle turistrestauranter. Vi blev godt underholdt hver aften

Tak, Ellen G
Anmeldt d. 17. juli 2015

God stemning på torvet - i juli 2015 var der flere dage orkesterkoncerter. Restauranterne på torvet er selvfølgelig dyre.

Tak, SvendEgaa