Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 52,20 $
fra 18,60 $
fra 63,80 $
Anmeldt d. 17. september 2015

Et dejlig stort torv, hvor det summer af liv, fra tidlig morgen til sen aften.

Der er mange flottet kunstværker, især i hjørnet ned mod Uffizi. Der er mange cafeer og restauranter hvor fra man kan sidder og nyde udsigten.

Tak, Tina A
Anmeldt d. 26. juli 2015

Her er et leben og en fest hver aften i juli ( og sikkert også hele sommeren igennem) Man keder sig ikke på denne plads, og der er masser af gode, hyggelige restauranter. Dog er de alle turistrestauranter. Vi blev godt underholdt hver aften

Tak, Ellen G
Anmeldt d. 17. juli 2015

God stemning på torvet - i juli 2015 var der flere dage orkesterkoncerter. Restauranterne på torvet er selvfølgelig dyre.

Tak, SvendEgaa
Anmeldt d. 15. juli 2015

Spektakulært og storslået. Firenze er bjergtagende, og det er overskueligt at gå imellem seværdighederne.

Tak, HanneBirgit
Anmeldt d. 12. juli 2015

Kom med en positiv indstilling til mange mennesker, og bliv en del af pladsens liv - med turister af alle slags - sid på trappesten eller på cafe og nyd mangfoldigheden og historiens vingesus.

Tak, Jette T