“Verdens bedste sandwich ”
Anmeldelse af All' Antico Vinaio

All' Antico Vinaio
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: San Giovanni
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

De laver kort sagt den bedste frokost, billigste og så er der så meget for pengene at man ikke kan andet end at vende tilbage! Der er altid friske varianter og smilende personale! Virkelig et must når du besøger Firenze

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, JRoessell

Anmeldt 6. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde set anmeldelserne og var tilfældigvis i området, hvorfor vi valgte at tage vores frokost her.
Det er virkelig gode råvarer. Madoplevelsen bliver bare bedre når skinken bliver skåret fra en stor skinkeskanke.
Stedet kan klart Anbefales til en hurtig frokost.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, peterrQ1429IS
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted med store lækre sandwich - det hele bliver lavet imens du venter, så de er friske. Anbefales i stor stil!!!

Dato for besøg: marts 2016
Tak, tinamX9192XH
Anmeldt 18. august 2015 fra mobile enheder

Nærmest den bedste madoplevelse i Firenze. Vi kom direkte til betjeningen uden kø og fik to vanvittigt lækre panini, hvor indholdet blev tilberedt og hakket for øjnene af os. Et måltid, der var mere end mættende, til kun 5 euro.

Dato for besøg: august 2015
Tak, 378esbenk
Anmeldt 16. august 2015 fra mobile enheder

Vi havde hørt om dette sted igennem Tripadvisor, hvor den havde fået gode anmeldelser, så vi ville også prøve det. Det var nogle virkelig gode sandwich (og ikke særlig dyre). Selve stemningen omkring var også god, man kan i hvert fald forvente kø, når man kommer der. Der var mange mennesker rundt omkring, som sad på kantstenen af vejen og spiste sandwich. Det kan klart anbefales som frokost!

Dato for besøg: august 2015
Tak, JEFO1993

Rejsende, der kiggede på All' Antico Vinaio, kiggede også på

Firenze, Province of Florence

Har du været i All' Antico Vinaio? Fortæl om dine oplevelser!