“Rigtig god mad og meget venlig betjening”

Gustavino Piazza Signoria
Reservér med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Gustavino Piazza Signoria er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 101 af 3.022 Restauranter i Firenze
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Duomo
Anmeldt 25. november 2017

Som en del af et selskab på 7, spiste jeg på Gustavino Fredag aften (black friday). Der var travlt, men stedet var stort, og der blev hurtigt fundet et bord.

Super hygggelig restaurant. Meget autentisk. Masser af valgmuligheder (pasta, pizza, kødretter osv.). Bestemt fornuftige priser.

En "sikker" restaurant man godt kan komme tilbage til.

Tak, Jesper D

Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant er virkelig anbefalingsværdig. Omgivelserne fine, maden skøn, stort udvalg af gode vine og servicen er i top. Vi havde en god oplevelse med en tjener der anbefalede vin vi skulle smage og vin vi skulle købe med hjem.

Tak, miamemborg
Anmeldt 16. marts 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted! Virkelig god mad (også mulighed for vegansk), god og hurtig service. Alt i alt en virkelig hyggeligt restaurant og god mad!

Tak, Katrine B
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Pizzeria Gustavino er en super hyggelig restaurant i Firenze. Betjeningen er rigtig god og maden smager perfekt! De har desuden også et stort udvalg af retter, som kommer temmeligt hurtigt. Tjeneren er også i stand til at snakke en smule dansk, hvor alle tjenerne snakker super godt engelsk.

Tak, Sunshine703012
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Fantastisk service både fra ejeren og tjenerne og de laver endda selv pastaen i køkkenet. Maden er super lækker og så er det ikke særligt dyrt.

Tak, Mads U

Rejsende, der kiggede på Gustavino Piazza Signoria, kiggede også på

Firenze, Province of Florence
Firenze, Province of Florence

Har du været i Gustavino Piazza Signoria? Fortæl om dine oplevelser!