“Rigtig god mad og meget venlig betjening”
Anmeldelse af Gustavino

Gustavino
Reservér med
Gustavino er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 127 af 2.908 Restauranter i Firenze
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt for 25. november 2017

Som en del af et selskab på 7, spiste jeg på Gustavino Fredag aften (black friday). Der var travlt, men stedet var stort, og der blev hurtigt fundet et bord.

Super hygggelig restaurant. Meget autentisk. Masser af valgmuligheder (pasta, pizza, kødretter osv.). Bestemt fornuftige priser.

En "sikker" restaurant man godt kan komme tilbage til.

Tak, Jesper D

Anmeldt for 22. juli 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant er virkelig anbefalingsværdig. Omgivelserne fine, maden skøn, stort udvalg af gode vine og servicen er i top. Vi havde en god oplevelse med en tjener der anbefalede vin vi skulle smage og vin vi skulle købe med hjem.

Tak, miamemborg
Anmeldt for 16. marts 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted! Virkelig god mad (også mulighed for vegansk), god og hurtig service. Alt i alt en virkelig hyggeligt restaurant og god mad!

Tak, Katrine B
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt for 13. marts 2017 fra mobile enheder

Pizzeria Gustavino er en super hyggelig restaurant i Firenze. Betjeningen er rigtig god og maden smager perfekt! De har desuden også et stort udvalg af retter, som kommer temmeligt hurtigt. Tjeneren er også i stand til at snakke en smule dansk, hvor alle tjenerne snakker super godt engelsk.

Tak, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt for 13. marts 2017 fra mobile enheder

Fantastisk service både fra ejeren og tjenerne og de laver endda selv pastaen i køkkenet. Maden er super lækker og så er det ikke særligt dyrt.

Tak, Mads U

Rejsende, der kiggede på Gustavino, kiggede også på

Firenze, Province of Florence

Firenze, Province of Florence

Har du været i Gustavino? Fortæl om dine oplevelser!