“Måske den bedste restaurant i byen”
Anmeldelse af Ristorante Le Naumachie

Ristorante Le Naumachie
Reservér bord
tir. 25.6
20:00
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 4. september 2022

Vi var en uge i Taormina og var nødt til at vende tilbage til denne fantastiske restaurant hele 4 gange, efter at have opdaget denne perle. Vi blev budt velkommen af de to dygtige tjenere, og oplevede en helt fantastisk, personlig og næsten michelin-værdig service. Vi oplevede en utrolig kompetent og kyndig vejledning - ikke mindst på vinfronten, hvor vi blev anbefalet vanvittige vine, der var afstemt til maden. Fantastisk vinkort med et højt bundniveau. Og maden smagte forrygende! Et lille, overskueligt, velsammensat menukort, hvor man har lyst til at smage det hele, og vi var nødt til at komme tilbage igen og igen for at smage de fantastiske pastaretter igen!

Dato for besøg: august 2022
5  Tak, 258amalieu

Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Taumina er en skøn men også meget besøgt by og lidt hektisk gågade om aftenen med mange mennesker.
Ristorante Le Naumachie ligger i mindre gade bag, og når du går i gennem restauranten kommer du ud i skøn “baggård”- virkelig hyggelig og stille oase.
Servicen er i top, og tjenerne er meget søde, hyggelige og smilende på en skøn afdæmpet facon.
Maden er meget velsmagende, gode råvarer- og velanrettet. Vi var 2 voksne og 2 unge mennesker- den ene med vældig god appetit, så det kræver et par sideorders. Vi spiste pastaretter og lambchops👍med salater til...
Skønt sted- vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 732tinak
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

En gennemført fantastisk middag. Servicen var i top og maden var rigtig godt sat sammen, så den samlede oplevelse var til dato den bedste jeg har oplevet i Taormina.
Kan klart anbefales 👍🏻

Dato for besøg: juli 2018
Tak, KarstenS133
Anmeldt 31. oktober 2017

Vi besøgte restauranten på vores sidste aften i Taormina. Vi blev godt modtaget af personalet - venligt og afslappet. Vi fik 2 retter. Som forret fik jeg gatinerede blåmuslinger og min kone en frisk salat. Hovedretterne bestod af dagens fisk og min kone fik fillet. Det var bare så veltillavet og smukt anrettet. Til vores brød fik vi Lorenzo Oil nr. 5 - den bedste olivenolie jeg har smagt. Da priserne også var absolut rimelige, kan vi absolut give restauranten de bedste anbefalinger

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, Soren-Lauridsen
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Her får man klassiske retter men nytænkt - det vil sige at kokken leger og udfordrer på en sjov og smagfuld måde.
Servicen var kompetent og super imødekommende.
Vinen tog vi pr. glas - og lod bare tjeneren styre det - således fik vi en god alsidig vinoplevelse.

Et velovervejet elegant måltid med masser af Italiensk charme.

Dato for besøg: april 2017
Tak, sararazak67

Rejsende, der kiggede på Ristorante Le Naumachie, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Taormina, Province of Messina

Har du været i Ristorante Le Naumachie? Fortæl om dine oplevelser!