“Skønt aftensmåltid”

20:00
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Taumina er en skøn men også meget besøgt by og lidt hektisk gågade om aftenen med mange mennesker.
Ristorante Le Naumachie ligger i mindre gade bag, og når du går i gennem restauranten kommer du ud i skøn “baggård”- virkelig hyggelig og stille oase.
Servicen er i top, og tjenerne er meget søde, hyggelige og smilende på en skøn afdæmpet facon.
Maden er meget velsmagende, gode råvarer- og velanrettet. Vi var 2 voksne og 2 unge mennesker- den ene med vældig god appetit, så det kræver et par sideorders. Vi spiste pastaretter og lambchops👍med salater til...
Skønt sted- vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 732tinak

Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

En gennemført fantastisk middag. Servicen var i top og maden var rigtig godt sat sammen, så den samlede oplevelse var til dato den bedste jeg har oplevet i Taormina.
Kan klart anbefales 👍🏻

Dato for besøg: juli 2018
Tak, KarstenS133
Anmeldt 31. oktober 2017

Vi besøgte restauranten på vores sidste aften i Taormina. Vi blev godt modtaget af personalet - venligt og afslappet. Vi fik 2 retter. Som forret fik jeg gatinerede blåmuslinger og min kone en frisk salat. Hovedretterne bestod af dagens fisk og min kone fik fillet. Det var bare så veltillavet og smukt anrettet. Til vores brød fik vi Lorenzo Oil nr. 5 - den bedste olivenolie jeg har smagt. Da priserne også var absolut rimelige, kan vi absolut give restauranten de bedste anbefalinger

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, Soren-Lauridsen
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Her får man klassiske retter men nytænkt - det vil sige at kokken leger og udfordrer på en sjov og smagfuld måde.
Servicen var kompetent og super imødekommende.
Vinen tog vi pr. glas - og lod bare tjeneren styre det - således fik vi en god alsidig vinoplevelse.

Et velovervejet elegant måltid med masser af Italiensk charme.

Dato for besøg: april 2017
Tak, sararazak67
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Awfull food and cold lasagna. Servicen var alt for fin på den, i forhold til madens kvalitet. Vi bestilte lasagne og pasta med tomatsauce, lasagnen var kold inde i midten, tydeligt den havde været frossen. Vi bad så om en ny, fik det samme stykke lasagne igen, stadig kold i midten. Tjeneren begyndte at skændes med os og sagde den i hvert fald ikke var kold! Forfærdeligt sted, ikke besøget værd.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mia M

Rejsende, der kiggede på Ristorante Le Naumachie, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Taormina, Province of Messina

Har du været i Ristorante Le Naumachie? Fortæl om dine oplevelser!