“På alle måde en god oplevelse”
Anmeldelse af Ristorante Le Naumachie

Ristorante Le Naumachie
Reservér bord
man. 15.7
20:00
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 31. oktober 2017

Vi besøgte restauranten på vores sidste aften i Taormina. Vi blev godt modtaget af personalet - venligt og afslappet. Vi fik 2 retter. Som forret fik jeg gatinerede blåmuslinger og min kone en frisk salat. Hovedretterne bestod af dagens fisk og min kone fik fillet. Det var bare så veltillavet og smukt anrettet. Til vores brød fik vi Lorenzo Oil nr. 5 - den bedste olivenolie jeg har smagt. Da priserne også var absolut rimelige, kan vi absolut give restauranten de bedste anbefalinger

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, Soren-Lauridsen

Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Her får man klassiske retter men nytænkt - det vil sige at kokken leger og udfordrer på en sjov og smagfuld måde.
Servicen var kompetent og super imødekommende.
Vinen tog vi pr. glas - og lod bare tjeneren styre det - således fik vi en god alsidig vinoplevelse.

Et velovervejet elegant måltid med masser af Italiensk charme.

Dato for besøg: april 2017
Tak, sararazak67
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Awfull food and cold lasagna. Servicen var alt for fin på den, i forhold til madens kvalitet. Vi bestilte lasagne og pasta med tomatsauce, lasagnen var kold inde i midten, tydeligt den havde været frossen. Vi bad så om en ny, fik det samme stykke lasagne igen, stadig kold i midten. Tjeneren begyndte at skændes med os og sagde den i hvert fald ikke var kold! Forfærdeligt sted, ikke besøget værd.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mia M
Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

Gemt midt i mylderet på restauranttrappegaden der vrimler med ivrige tjenere/turistjægere der vil fortælle at deres restaurant har det helt rigtige tilbud til dig, ligger der en stille sidegade med en enkelt restaurant.
Afslå pænt alle salgstalerne og ban dig vej derhen. De har ikke brug for salgstaler; de lader maden tale for sig selv. Lige fra starten hvor man får en pose brød og får forklaret hvorfor deres olivenolie og salt er den bedste føler man sig værdsat som gæst.
Maden er den bedste vi har smagt i to uger i Taormina - og vi har smagt meget god mad. For at give topkarakter prøver vi et sted en gang til, og de konsoliderede indtrykket fra første besøg: Uovertruffet god mad og betjening, selv om de godt kunne bruge en tjener mere.
Vi spiste oste og skinke med melon som antipasto, gris og involtini som seconda og jordbærsorbet til dessert.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, kajc58
Anmeldt 12. oktober 2015

Vores besøg på Le Naumachie var den bedste restaurantoplevelse, vi havde i løbet af vores 7 dage i Taormina.

Maden var skøn - vi kan især anbefale deres sværdfisk - og gårdhaven super hyggelig.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Majbritt S

Rejsende, der kiggede på Ristorante Le Naumachie, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Taormina, Province of Messina

Har du været i Ristorante Le Naumachie? Fortæl om dine oplevelser!