“Rigtig gode cocktails”

Timoleone Cocktail Bar & Veggie Restaurant
Prisklasse: 37 kr. - 134 kr.
Køkkener: Pub, Vinstue
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad

Skøn atmosfære, lidt væk fra travlheden i de større gader. Ville gerne have haft lidt antipasti, men vi kunne ikke betale med kort på tidspunktet. Derfor blev det “ desværre” kun til en enkelt cocktail. Men en super god en af slagsen.
Kommer gerne igen

Dato for besøg: maj 2024
    • Stemning
Tak, Trail00258051063

Anmeldt 18. juli 2023 fra mobile enheder

Meget lækre drinks og et lækkert udvalg af bruschetta! Derudover helt fremragende service! Det er en kæmpe anbefaling:)

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Simon B
Anmeldt 7. september 2019 fra mobile enheder

Først og fremmest: mega god service! Nøje udvalgte tjenere, der går op i sit arbejde.

Vi startede med at få drinks - som var super gode, vi kunne følge med hos bartenderen, som virkelig lagde sin kærlighed i alt, hvad hun lavede.

Maden var også rigtig god (OBS: kun vegetarretter) - super gode retter med spaghetti, som havde god smag. Ikke særlig store portioner.

Hyggelige omgivelser - specielt ude i deres lille gård.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, sandrasydneyp
Anmeldt 7. august 2019

Var til middag med min mand og to store børn. Der er en utrolig hyggelig stemning i den lille gård have, og mens du venter på bord, kan du sidde uden for på en bredtrappe og nyde en drink.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, BrittH2212
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Absolut en god restaurant der er værd, at give sig tid til at besøge. Lækker mad og man kan se og smage kokken har kælet for maden og kan li det. Menuen er lille og med pasta, antipasta og bruschetta. Alt meget lækkert.
Prøv den

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, 772KimN

Rejsende, der kiggede på Timoleone Cocktail Bar & Veggie Restaurant, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Timoleone Cocktail Bar & Veggie Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rettigheder forbeholdes.

Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler i . Hvis du er bosiddende i et andet land eller område, skal du vælge den ønskede version af Tripadvisor for dit land eller område i rullemenuen.