“Fremragende gourmet mad !”
Anmeldelse af Vineria Modí Taormina

Vineria Modí Taormina
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2017

Af de fire gange vi spiste aftensmad i Taormina, var Vineira Modi det klart bedste sted vi prøvede.

Forretter og hovedretter var veltilberedte og smagte fantastisk.
For fire forretter og fire hovedretter samt en flaske vin og 3 flasker vand. Hertil en sodavand og to kopper kaffe, blev det ialt €210.-, men den samlede oplevelse var rigtig god.

Tjeners hjælp med vin til maden fungerede også godt.

Et sted jeg gerne kommer igen og klart kan anbefale.
HUSK at bestille bord.

Tak, hbgdk

Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Første klasses oplevelse. Alle tjenere var imødekommende og venlige, super service.
Maden var forrygende, helt klart det bedste måltid vi har fået i Taormina. Kan varmt anbefaleS

Tak, Zabrina K
Anmeldt 13. april 2017 fra mobile enheder

Fin betjening, god vin, fremragende mad. Bedste restaurant vi prøvede på Sicilien ... Holdt os til secundo piatti ...

Tak, thadm
Anmeldt 23. maj 2016

Dette er en god restaurant. Dejlig mad, perfekt betjening og hyggelig indretning MEN deres udvalg af fisk og skaldyr, som vi ville have haft, er begrænset.

Tak, jespersandorff
Anmeldt 14. oktober 2015 fra mobile enheder

På Vineria Modi har de en fantastisk service samt en masse vin som absolut gør stedet et besøg værd.
Der manglede dog den sidste finish ved retterne for at vi kunne give det 5 stjerner.

Tak, Kåre J

Rejsende, der kiggede på Vineria Modí Taormina, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Vineria Modí Taormina? Fortæl om dine oplevelser!