“Helt igennem lækker oplevelse”
Anmeldelse af Vineria Modí Taormina

Vineria Modí Taormina
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Første klasses oplevelse. Alle tjenere var imødekommende og venlige, super service.
Maden var forrygende, helt klart det bedste måltid vi har fået i Taormina. Kan varmt anbefaleS

Tak, Zabrina K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. april 2017 fra mobile enheder

Fin betjening, god vin, fremragende mad. Bedste restaurant vi prøvede på Sicilien ... Holdt os til secundo piatti ...

Tak, thadm
Anmeldt 23. maj 2016

Dette er en god restaurant. Dejlig mad, perfekt betjening og hyggelig indretning MEN deres udvalg af fisk og skaldyr, som vi ville have haft, er begrænset.

Tak, jespersandorff
Anmeldt 14. oktober 2015 fra mobile enheder

På Vineria Modi har de en fantastisk service samt en masse vin som absolut gør stedet et besøg værd.
Der manglede dog den sidste finish ved retterne for at vi kunne give det 5 stjerner.

Tak, Kåre J
Anmeldt 19. maj 2015 fra mobile enheder

Uden tvivl det bedste sted vi har spist på sicilien! Top kvalitet, lækre anretninger, fantastisk atmosfære og professionelt personale. Dette sted er bestemt et besøg værd.

Tak, Amalia A

Rejsende, der kiggede på Vineria Modí Taormina, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Vineria Modí Taormina? Fortæl om dine oplevelser!