“Nok et af de dårligste måltider i mit liv”
Anmeldelse af Malvasia

Malvasia
Reservér med
Malvasia er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 32 af 300 Restauranter i Taormina
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 2. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde læst en masse gode anmeldelser for stedet, desværre holdt de ikke.
Vi bliver mødt at en ugideligt og ikke specielt imødekommende tjener/ejer. Vi bestiller deres forret med sicilianske specialiteter der alle smagte hæsligt, da tjeneren spørg om vi kunne lide maden er vi ærlige og siger nej. Ejeren kommer her og beklager meget. Hovedretten er dog desværre ikke bedre.
Det skal siges at der blev gjort meget for at forsøge at gøre oplevelsen bedre, men det ændre desværre ikke på at maden var rigtig dårlig og ikke kan anbefales.

Tak, Zabrina K

Anmeldt for 23. november 2015

Vi sad udenfor og selvom der ikke var fuldt sad vi meget presset. Samtidig skulle tjeneren gå bagom os hvor der ikke var plads til at gå, det var noget irriterende. Maden var udemærket men vin per glas var ikke værd at bastille.

1  Tak, Niels B
Anmeldt for 27. juli 2015

Vi var 9 personer, 4 voksne og 5 børn.
God mad og smilende service., selvom der var fuld hus.
Til forret fik vi en tallerken med lokale specialiteter, den gik godt både hos børn og voksne. Efterfølgende delte vi et bred udvalg af pasta og risotto rette, er rigelige og velsmagende.

Tak, Kaare T
Anmeldt for 7. juli 2015 fra mobile enheder

Et super lækkert lille sted. Maden var i top
Dejlig venlig betjening . Kan kun anbefales at finde dette lille sted og evt bestille bord hvis man kommer efter Kl 20.00

Tak, Helle H
Anmeldt for 13. juni 2014

Vores bedste restaurant-oplevelse i Taormina. Maden smager skønt og er lavet af ordentlige råvarer. Den familiedrevne restaurant er uprætentiøs og emmer af venlighed. Mit kort svigtede denne aften, men værten havde ingen betænkeligheder ved at lade os overføre pengene senere. Fine mennesker!

• Stemning
Tak, Martin N

Rejsende, der kiggede på Malvasia, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Malvasia? Fortæl om dine oplevelser!