“Mad med god smag, men prismæssigt i den høje ende”
Anmeldelse af Tiramisu Trattoria

Tiramisu Trattoria
nr. 19 af 304 Restauranter i Taormina
Velegnet til: Smuk udsigt, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2017

En meget venlig tjener der talte rigtig godt engelsk, viste os dels menukortet, men udover det havde de også dagens retter.
En af disse retter var en forret med rejer, som vi bl.a. fik. Det viste sig at være fem rejer, til en pris af €22.- Vi fik desværre ikke spurgt til prisen, så vi blev temmelig overrasket over den høje pris. Vi kunne have spurgt til prisen da vi bestilte, ligesom tjeneren også kunne have fortalt det. Madmæssigt var smagen god, men overpris for lidt mad.

For et trattoria er priserne i den høje ende .. turistpriser.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, hbgdk

Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt, og super dejlig mad. Vi spiste der mange gange da vi var på ferie, og alle retter var lige lækre. Personalet kunne godt engelsk og var gode til at vejlede. Super godt sted!!!

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Mia M
Anmeldt 23. november 2015

Vi spiste her på en lidt kølig aften hvor vi dog kunne side udenfor. Maden var vellavet og smagte godt, så vi kunne sagtens komme her igen.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Niels B
Anmeldt 30. juli 2015

Det var en fornøjelse at finde at inde en lille fredelig restaurant med hvid duge og et lille men klassisk spisekort. Vi sad indenfor - egentligt på grund af pladsmangel - men det var bestemt også for varmt udenfor. Dejlig vitello i en cremet citronsauce og en suveræn Rigatoni alla Norma. Eneste minus var et uhyre fortravlet og stresset betjening, selvom de var venlige og imødekommende.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Hannemagnussen
Anmeldt 1. oktober 2013

Tiramisu ligger lige uden for det store turiststrøg i Taormina og er søsterforretning til restauranten af samme navn et andet sted i byen.
De kan lave mad her. Enkelt, velsmagende og uden dikkedarer. Særlige ønsker imødekommes uden diskussion og børn bliver ordentligt behandlet.

Dato for besøg: september 2013
    • Stemning
2  Tak, ChristianC224

Rejsende, der kiggede på Tiramisu Trattoria, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Tiramisu Trattoria? Fortæl om dine oplevelser!