“Mega hyggelig atmosfære og god betjening”
Anmeldelse af Casa Niclodi

Casa Niclodi
nr. 27 af 255 Restauranter i Taormina
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 23. juli 2023 fra mobile enheder

Denne lille perle af en restaurant med en fantastisk gårdhave “gemmer” sig midt i Taormina centrum. Tjenerne var smilende, imødekommende, venlige og meget opmærksomme. Maden smagte dejligt. Undervejs var levende italiensk sang og musik. Så hyggeligt et sted!

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Trine B

Anmeldt 26. juli 2022 fra mobile enheder

Fantastisk mad og utrolig hyggelige omgivelser. Udefra ser restauranten ikke ud af noget, men lad dig ikke snyde, for baggården med blomster og lys er så hyggelig. Man fornemmer slet ikke, at man sidder i en turistby som Taormina. Priserne er lidt højere end andre steder, men det er vidst meget normalt for Taormina, og desuden får man også kvalitet for pengene. Særligt deres pastaretter var lækre - her kan både pastaen med rejer og pasta alla norma anbefales. Deres forretter og dessert var også gode. Alt i alt en super hyggelig restaurant med dejlig mad.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Katrine Amalie A
Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Det bedste sted vi spiste i hele Taormina. Det var så godt at vi kom 2 aftner i træk.

Stemning var i særklasse og betjeningen var personlig

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, savannatorp
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

En super oplevelse. Restauranten ligger i en sidegade til hovedgaden i taormina. Tagterrassen er absolut bedste sted at sidde. Servicen er i top og menukortet er indbydende. Maden var fremragende tilberedt og blev serveret med respekt for maden. Vinkortet var fyldt med gode vine, hvoraf vi fik smagt både hvidvin og rødvin. En rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, 772KimN
Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Vi fandt restauranten ved et tilfælde.
Når man kommer fra den hektiske gågade og ind i restaurantens hyggelige terrasse, virker det ekstra autentisk og charmerende.
Vi fik forskellige forretter til deling, alt frisk og lækkert, men hovedretten slår alt, kalvefilet med friske sicilianske trøfler og Carl Johan svampesovs.
Dertil dejlig rødvin og virkelig god service.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 878anetter

Rejsende, der kiggede på Casa Niclodi, kiggede også på

Har du været i Casa Niclodi? Fortæl om dine oplevelser!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rettigheder forbeholdes.

Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler i . Hvis du er bosiddende i et andet land eller område, skal du vælge den ønskede version af Tripadvisor for dit land eller område i rullemenuen.