“👍👍👍”
Anmeldelse af Casa Niclodi

Casa Niclodi
nr. 25 af 260 Restauranter i Taormina
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Det bedste sted vi spiste i hele Taormina. Det var så godt at vi kom 2 aftner i træk.

Stemning var i særklasse og betjeningen var personlig

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, savannatorp
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret

Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

En super oplevelse. Restauranten ligger i en sidegade til hovedgaden i taormina. Tagterrassen er absolut bedste sted at sidde. Servicen er i top og menukortet er indbydende. Maden var fremragende tilberedt og blev serveret med respekt for maden. Vinkortet var fyldt med gode vine, hvoraf vi fik smagt både hvidvin og rødvin. En rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, 772KimN
Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Vi fandt restauranten ved et tilfælde.
NĂĄr man kommer fra den hektiske gĂĄgade og ind i restaurantens hyggelige terrasse, virker det ekstra autentisk og charmerende.
Vi fik forskellige forretter til deling, alt frisk og lækkert, men hovedretten slår alt, kalvefilet med friske sicilianske trøfler og Carl Johan svampesovs.
Dertil dejlig rødvin og virkelig god service.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 878anetter
Anmeldt 14. august 2017 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde læst om dette sted, og blev bestemt ikke skuffet!! Grillet blæksprutte, risotto og dessert, samt det bedste personale der kunne rumme og hygge med vores søn på 1,5 år. Maden var helt igennem fantastisk, og oplevelsen kunne ikke være bedre!

Dato for besøg: august 2017
Tak, Malene E
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Fremragende mad og super fin service. Både fisk, kød og desserter var fremragende. Moderat prisniveau. Kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, N6609ZVms

Rejsende, der kiggede pĂĄ Casa Niclodi, kiggede ogsĂĄ pĂĄ

Har du været i Casa Niclodi? Fortæl om dine oplevelser!