“De lækreste pizzaer i taormina”
Anmeldelse af Pizzeria Villa Zuccaro

Pizzeria Villa Zuccaro
nr. 26 af 270 Restauranter i Taormina
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Store grupper, Romantisk, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Utrolig lækre pizzaer. Var svært at vælge med det store udvalg. Rigtig hyggeligt sted og med god og hurtig service. Kan varmt anbefales

Tak, 684maleneh

Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Bagt i stenovn af - er vi sikre på - langtidshævet dej, rigeligt med mozzarella og masser af Siciliens vidunderlige solmodne grønsager: virkelig en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Udvalget er så omfattende at det er svært at vælge og så fremragende pizzaer kunne måske have fortjent en dug på bordet; men til gengæld var prisen yderst rimelig

Dato for besøg: juli 2018
Tak, ElsebethBanke
Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik dette pizzeria anbefalet. Det ligger lidt tilbagetrukket op af en trappe fra Corsoen ud for duomo.
Udvalget er enormt. Vi bestilte 4 forskellige pizzaer, dertil vand og cola.
Tjenerne havde meget travlt.
Vi sad indenfor, da de selv fortalte, at der var hvepse udendørs.
Pizzaerne var ok, men lidt smagsløse. Vi foretrækker flere krydderier, mere tomat, løg, hvidløg og krydderurter. Så de skuffede lidt.

Tak, 234rikkem
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Er dejligt sted med fantastisk god Pizza. Gode råvarer og en superlækker bund. Kan klart anbefales. Venlig servering og absolut ikke dyrt. Dette er ikke nogen "turistfælde"

2  Tak, Minvestering
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Utrolig og smagfuld pizza med lækre råvare, sprød bund og god pizzadej i hyggelige omgivelser. Desværre er der lidt et problem med hvepse omkring solnedgang.

Tak, Camilla M

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Villa Zuccaro, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Pizzeria Villa Zuccaro? Fortæl om dine oplevelser!