“Bedste Pizza længe”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Er dejligt sted med fantastisk god Pizza. Gode råvarer og en superlækker bund. Kan klart anbefales. Venlig servering og absolut ikke dyrt. Dette er ikke nogen "turistfælde"

Tak, Minvestering
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Utrolig og smagfuld pizza med lækre råvare, sprød bund og god pizzadej i hyggelige omgivelser. Desværre er der lidt et problem med hvepse omkring solnedgang.

Tak, Camilla M
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Pizza Italiano, med bredt udvalg af gode pizzaer.
Skøn terrasse med autentisk miljø.
Super service og ikke mindst god kaffe.

Tak, heidi0712
Anmeldt 19. april 2017 fra mobile enheder

Vi er i Taormina på ferie og har haft lyst til mindre mad end det sædvanlige med 3-4 retter. Vi gik efter pizza og efter et besøg på Villa Zuccaro besluttede vi os for endnu et besøg. De lave glimrende pizzaer fra ovn med åben ild. Vi har forsøgt både åbne pizzaer og Calzone og brødet er helt perfekt og fyldet tilpas til at sikre en klar fornemmelse af smagen. Pris niveauet er fornuftigt, omkring € 10 pr. Pizza og vinen er "vino casa". Som tjeneren sagde den første dag, vin er vin, og baseret på Sicilianernes drikkevaner på stedet foretrækker de øl til pizza. Vinen var udmærket og kostede € 5,50 for en halv liter.

Det er muligt at sidde både ude og inde. Restauranten er placeret oppe ad nogle trapper væk fra hovedgaden og hvis det bliver koldt er der terrasse varmere.

Gode pizzaer, uhøjtideligt og god betjening til rimelige priser.

Tak, bentoveb
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi var blevet anbefalet dette pizzeria og blev ikke skuffet. Der var et stort udvalg af pizzaer, så vi valgte en hver, så vi kunne smage lidt forskelligt. Den ene var med tun, oliven, pistacie og mynte! Den anden med røget andebryst og asparges.
Begge uden tomat, hvilket var godt for smagen. Virkelig innovative pizzaer. Men prisniveauet på såvel pizzaer som vine trækker lidt ned i bedømmelsen.

Tak, Lajla H

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Villa Zuccaro, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Pizzeria Villa Zuccaro? Fortæl om dine oplevelser!