“Kæmpe bøf ”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Det var super godt på Osteria da Rita. Bøffen var perfekt stegt og fyldte en halv tallerken. Betjeningen var helt i top, venlig og hjælpsom.

Tak, Reader0

Anmeldt for 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Under vores besøg i Taormina besøgte vi Osteria Da Rita 2 gange. En gang til frokost og en gang til aftensmad. Stedet kan klart anbefales, men husk at bestille bord, da vi oplevede at mange blev afvist. Lækker og veltilberedt mad, store portioner, så bestil ikke for mange retter på forhånd. Tjenerne var smilende og virkelig imødekommende. Kan varmt anbefales.

Tak, Poul L
Anmeldt for 20. juli 2017 fra mobile enheder

Nok den bedste restaurant i Taormina. Gå væk fra det stressede hovedstrøg og nyd en skøn middag i originale omgivelser.

Tak, AEngel_13
Anmeldt for 30. juli 2016 fra mobile enheder

Maden var super god! Dog var stemningen meget hektisk - vi ventede meget længere tid på bordet end vi havde fået af vide og vi ventede længe på at bestille. Tjenerne var dog søde, de havde bare vildt travlt.

1  Tak, Llaerke
Anmeldt for 9. juli 2016 fra mobile enheder

Absolut bedste sted vi spiste på hele turen! Og vi var mange steder, intet slår osteria! Personalet kunne godt engelsk til at vejlede og var meget flinke og imødekommende. SKAL besøges! Og lasagnen SKAL prøves!

Tak, Mia M

Rejsende, der kiggede på Osteria Da Rita, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Osteria Da Rita? Fortæl om dine oplevelser!

;