“Superb.....”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Nok den bedste restaurant i Taormina. Gå væk fra det stressede hovedstrøg og nyd en skøn middag i originale omgivelser.

Tak, AEngel_13
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30. juli 2016 fra mobile enheder

Maden var super god! Dog var stemningen meget hektisk - vi ventede meget længere tid på bordet end vi havde fået af vide og vi ventede længe på at bestille. Tjenerne var dog søde, de havde bare vildt travlt.

Tak, Llaerke
Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Absolut bedste sted vi spiste på hele turen! Og vi var mange steder, intet slår osteria! Personalet kunne godt engelsk til at vejlede og var meget flinke og imødekommende. SKAL besøges! Og lasagnen SKAL prøves!

Tak, Mia M
Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte første gang dette familiedrevne sted for 18 år siden, hvor en i forbifarten havde nævnt, at her fik man de bedste panninier i byen. Vi havde prøvet et par frokoststeder før, men efter at have spist der en gang blev det til vores faste frokoststed.
8 år senere kom vi igen til byen og var forberedt på at det nok ikke kunne leve op til vores minder om stedet, men vi blev glædeligt overrasket: de lavede stadig de bedste panninier i byen.
Nu yderligere 10 år senere var vi spændte på om de stadig lå der, og om de stadig kunne leve op til minderne fra sidst. Det kunne de, så konklusionen er, at det er det sted i byen du skal besøge til frokost, hvis du gerne vil have en pannini og et glas lokal vin.

Tak, Kaj C
Anmeldt 17. juli 2015 fra mobile enheder

Super autentisk mad midt i den turistede og brandvarme by. Vi fik virkelig dejlig mad med smag og italiensk karakter. Der ankom en større italiensk selskab - ikke nogen dårlig anbefaling! Det betød dog, at vi måtte vente 45 minutter på at betale - men okay - vi har jo ferie og skal ikke nå noget(-;

Tak, Eva N

Rejsende, der kiggede på Osteria Da Rita, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Osteria Da Rita? Fortæl om dine oplevelser!