“Dejlig fisk og vin”
Anmeldelse af Al Saraceno

Al Saraceno
nr. 28 af 305 Restauranter i Taormina
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi spiste frokost. Først delte vi en tallerken med marineret laks, tun og sværdfisk. Derefter som hovedret filet af dagens fisk - vist nok en ravfisk eller en ørnefisk - med kartofler, oliven og kapers i en tomatsovs. Det hele var meget velsmagende og blev fulgt til dørs af en fyldig og lækker Etna Bianco fra det gode firma Cottanera. Og så måtte vi også lige tage en dessert. Overraskelsen her var en siciliansk strudel, utrolig god. Men så kostede denne tre retters frokost også over 100€. Vi syntes det var pengene værd.

Tak, Lajla H

Anmeldt 29. juli 2016

Book bord og få et godt bord med den smukkeste udsigt! Udsigten alene er værd at betale for. Ikke så dyrt mad igen, men heller ikke billigt. Meget romantisk og hyggeligt. OK betjening. Specielt til par. En lille hyggelig køretur op til stedet. Stille og fint!

Tak, Isabelmiar
Anmeldt 12. oktober 2015

Vi besøgte At Saraceno om aftenen, hvor der fra tagterrassen var en fantastisk udsigt over Taormina - i dagtimerne vil man ligeledes kunne nyde udsigt til Etna.

Maden var ganske udmærket - men det vil især være udsigten, som vi husker.

Tak, Majse74
Anmeldt 28. august 2015

Ved vores andet besøg i Taormina skulle vi selvfølgelig også spise hos Alfio igen. Selv om det var et år siden, kunne alle godt huske os. Det er ikke noget problem at få særønsker pga. allergi opfyldt. En aften sagde jeg at det vær en skam at Spaghetti all'olio, aglio e pepperoncini ikke stod på kortet. Hvorefter jeg fluks fik tilbudt retten, det kunne kokken sagtens trylle frem. Vi spiste der i alt 3 gange og hver gang var servicen i top og maden fantastisk.

Tak, balticdark
Anmeldt 25. juli 2015 fra mobile enheder

Vi tog egentlig op på bjerget for at finde lidt kølig aftenluft og så fandt vi en ny yndlingsrestaurant. Stemningen og maden og lyset, når solen går ned er bare en dejlig oplevelse. Vi tog tilbage til restauranten på vores sidste aften i Taormina og opdagede et udsigtpunkt lidt længere oppe ad vejen, hvor man kan kigge ned på den anden side af bjerget. Det er en god opvarmning før den dejlige mad. Hvis man mangler appetit kan man gå en tur ned af en lang trappe der fører ned ad bjerget - ikke noget vi gav os i kast med.

Tak, Eva N

Rejsende, der kiggede på Al Saraceno, kiggede også på

Taormina, Province of Messina

Har du været i Al Saraceno? Fortæl om dine oplevelser!