“Meget lang ventetid”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Palazzo Reale
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi ventede en time på at få maden, og ingen informerede os om dette. Hverken da vi fik et bord, bestilte eller i ventetiden.
4 andre gæster gik, da de ikke ønskede at vente så længe på maden.

Maden var god, men ingen undskyldte over forsinkelsen og der var ingen kompensation. Det var ikke muligt at klage til personalet, da de ikke forstod engelsk.

Tak, Cheri Darlene S... R

Anmeldt 29. september 2017

Hyggelig restaurant i en lille sidegade i den gamle bydel tæt ved domkirken. Velbesøgt. Vi sad udendørs med sengelinned på tørresnorene ovenover. Alt i alt lignede det et besøg ligesom man har set "Lady og Vagabonden". Vores frokostretter med drikkevarer var fortræffeligt. 24 Euro for 2 personer må siges at være yderst rimeligt. Der kan betales med kreditkort!

Dato for besøg: september 2017
Tak, Ellen R
Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

Yderst fremragende, og et meget hyggeligt intimt spisested, og særdeles billigt. Restauranten ligger rimelig centralt

Dato for besøg: august 2017
Tak, clausthorning
Anmeldt 3. august 2016 fra mobile enheder

Maden var fantastisk og service var upåklagelig. Pastaen er det bedste måltid vi har fået længe. Bestemt et besøg værd!

Dato for besøg: august 2016
Tak, Anders P
Anmeldt 13. maj 2016 fra mobile enheder

Trængte til noget at spise efter en masse sightseeing - der er mest fastfood i området så et skilt på Hovedgaden pegede ind, og vi satsede og fik fin mad til god pris.
Åbent til frokost og mulighed for at sidde ude eller inde.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, BenteN7

Rejsende, der kiggede på Ristorante PRIMI PIATTI dal 2005, kiggede også på

Palermo, Province of Palermo

Har du været i Ristorante PRIMI PIATTI dal 2005? Fortæl om dine oplevelser!