Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.194)
Filtrer anmeldelser
1.194 resultater
Medlemsvurdering
580
420
138
39
17
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
580
420
138
39
17
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.194 anmeldelser
Anmeldt d. 27. september 2014

Carlos V er et dejligt hotel - ingen tvivl om det, men ikke værdigt til 5 stjerner. Det koster at bo på dette hotel, og derfor skal tingene være i orden - det er de ikke! Personalet- på nær en enkelt - var ikke imødekommende og nærværende, og ofte følte man sig næsten uvelkommen - specielt i restauranten hvor -ikke alene maden, men også serveringen var helt i bund. Priserne var til gengæld i top. På et Hotel af denne klasse skal rengøringen være spot on, men heller ikke dér levede det op til de 5 stjerner. Værelset blev gjort rent efter 13.00 eller omkring det tidspunkt man gerne tager en lille lur - altså ingen rengøring eller ingen lur. Pool området er derimod dejligt stort og med skønt havvand, og morgen buffeten kan man ikke sætte en finger på. Hvis Carlos V i fremtiden skal kunne leve op til de 5 stjerner de brøster sig af, skal der for alvor stammes op!

Overnattede: august 2014, rejste som par
1  Tak, mmdt16
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. august 2014

Carlos V kalder sig et 5 stjernet hotel. Men det er det ikke.
Beliggenheden i den sydlige ende af Alghero betyder ro, og det er godt. Med en lille gåtur på 15 min. er du inde i den gamle by som er en hel ferie værd i sig selv.
Til gengæld må du undvære sandstrandene, men det betyder mindre med Carlos V's fantastiske swimmingpool. 33 meter lang og med havvand, og rigeligt med liggestole. Det betyder hermed også at du er fri for den besynderlige håndklædekamp om pladser hver morgen.
Der er rent og pænt på hotellet, gode senge, veludstyrede badeværelser og tykke tæpper på gulvene.
Der serveres en meget fin morgenmadsbuffet, restaurant og bar byder på god mad.
Så hvad er problemet ?
Hvis man er 5 stjernet så lefler man simpelhen for sine gæster, der betaler dyrt for at bo der.
Men personalet er ikke imødekommende, vrimlen af tjenere ved ikke hvem der skal gøre hvad, og værst af alt - de charger dig for ting du ikke har fået, eller kommer med direkte forkerte regninger. Så hold godt øje med dine regninger hvis du beder om at få skrevet dine måltider på værelset.
Rengøringen er god, men mangelfuld. På et 5 stjernet hotel skal der ikke mangle noget som helst.
Hverken shampoo, sæbe, lotion eller drikkevarer i minibaren. Og slet ikke kaffe når du har tilkøbt det som fast servering på værelset. Og selv om der undskyldes og udbedres hurtigt, så skal den slags bare ikke forekomme.
Og det er for dårligt at der på et 14 dages ophold kun skiftes sengelinned een gang.
Personalet ved swimmingpoolen er søde og du kan skifte håndklæder alt det du vil - efter at have lagt et depositum på 30 euro pr. håndklæde. Til gengæld er der kun een tjener i poolbaren (Marco) der ved noget om service. Resten er småsure og virker uinteresserede i gæsterne. Men der er tilsyneladende også mange unge under oplæring - så chancen for at rette ind er til stede.
I det hele taget yder Carlos V ikke den service man i så rigelige mængder betaler for og med rette kunne forvente til den pris.
Så havde de sagt 4 stjerner og sat prisen en anelse ned, så havde tingene passet fint sammen.
Jeg vil dog til enhver tid foretrække Carlos V og den sydlige del af byen, frem for turistmekaeg ude ved lidoerne nordpå. I den henseende er Carlos V en god investering.
Men der skal strammes alvorligt op på service, konduite og stil, hvis de virkelig vil være til 5 stjerner.
Noget Star Tours, der booker på hotellet, i høj grad også bør være opmærksomme på.

Værelsestip: Book er værelse med havudsigt.
  • Overnattede: august 2014, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
3  Tak, OleJac
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 19. juli 2014

Flot hotel med fantastisk udsigt. Hotellet ligger i gåafstand til den hyggelige by, så beliggenheden er fin. Skøn, skøn pool - vi nåede aldrig ud til stranden, som ligger et stykke fra hotellet.
Eneste minus var, at vi havde bestilt halvpension. Nogle dage var maden rigtig god, mens den andre dage var kedelig og ikke virkede helt frisk.

  • Overnattede: juli 2014
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, HoshinoAlbertsen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Carlos_V_Hotel, Responsabile relazioni pubbliche hos Carlos V Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juli 2014
Google Oversæt

Grazie mille!!!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. maj 2012

Absolut et godt hotel med smuk udsigt - Fine værelser og god stor seng. Super udvalg til morgenmad - Fint poolområde. Ok service men meget upersonligt. Vil ikke vælge dette hotel næste gang i Alghero da jeg ikke synes at pris og kvalitet/service kan matche DOMOMEA hotel, som dog er af helt anden type

Værelsestip: Vælge et værelse med havudsigt - vi boede på værelse 359 med dejlig stor dobbeltaltan
  • Overnattede: maj 2012, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Frank N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser