“Go service ”

nr. 21 af 1.352 Restauranter i Verona
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 19. august 2017 fra mobile enheder

Go service og maden er fantastisk, tilbyder at smage flere forskellige olivenolie Go champagne
Sød tjener og lidt fra by støjen vi kommer igen

Tak, Vacation714601

Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt og roligt sted med fantastisk idyllisk atmosfære. Gode pizza'er og lækker hjemmelavet ravioli.

Tak, nina r
Anmeldt 6. august 2016 fra mobile enheder

God service, rimelig pris og bedste restaurant vi prøvede i verona.
Stedet ligger i en sidegade tæt på arena di verona. :)

Tak, Kasper H
Anmeldt 27. marts 2015

Verona udstråler så meget Italiensk charme med den store Arena i midten og så de små torve strøet omkring. Vi fandt et herligt gammelt Pensionat Albergo Torcolo. Lige ved siden af lå restauranten Nastro Azzurro, som vi kan anbefale på det varmeste.

1  Tak, senseofliving
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 31. august 2014

Vi besøgte restauranten i juli 2000. 5 gange på 2 uger. Så er alt sagt.
Venlig betjening med det rigtige strejf af italiensk stemning. Værten, Stefano guidede os perfekt gennem vinkortet.
Den fagato ( lever ) er en af de bedste, jeg har spist i mit liv.
Bare spørg efter en pizza skåret ud som en appetizer, så kan du tage dig tid til at vælge fra den imponerende menu.

Vi vil komme tilbage i år. Ikke kun for at besøge Verona, men specielt for at nyde den pragtfulde stemning og fantastiske mad.

Tak Sefano og team

2  Tak, Noenkske
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.nl.tripadvisor.com. Se original

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pizzeria Nastro Azzurro, kiggede også på

Verona, Province of Verona

Har du været i Ristorante Pizzeria Nastro Azzurro? Fortæl om dine oplevelser!