Åben i dag: 00.00 - 00.00

117 anmeldelser
fra 65,78 $
fra 692,46 $
Anmeldt d. 23. juli 2021

Det kunne have været en meget smuk plads midt i det gamle Verona. Men pladsen er skæmmet af utallige gedemarkedsboder i værste sydlandske turistfælde stil. De kan dog ikke tage det smukke af pladsen, hvor der forefindes et smukt sprinkvand og en søjle bærende de venetianske Markus løve

Dato for oplevelse: juli 2021
2  Tak, Erik K
Anmeldt d. 3. juni 2019

Lille hyggeligt torv, tæt på Torre dei Lamberti. Dog er det ærgerligt, at hele torvets midte er tætpakket af souvenir-boder.
Gå en tur rundt i udkanten af pladsen, kig op, og nyd de flotte gamle bygninger.
På trods af “turist-helvedet” i midten, valgte vi at spise frokost på pladsen, og nød at sidde i solen og kigge på mennesker.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, DorthePihl
Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

På vores tur rundt i Verona stødte vi tilfældigt på dette lille gademarked. Forvent ikke at gøre et godt køb, priserne er skruet godt i vejret. Men hyggeligt!

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, 79gittel
Anmeldt d. 6. september 2017

Var i Verona i sommer og besøgte pladsen og det antikke romerske amfiteater, som er en stor oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, haucken
Anmeldt d. 22. maj 2017

Hyggeligt torv og stemning, både aften og dag. Der er boder om dagen og mange indbyggere mødes om aftenen.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Thomaschr2019