Åben i dag: 09.00 - 17.30
Smuk naturoplevelse

Anmeldt d. 6. august 2018
Mirjam L
Utrolig smuk naturoplevelse

Det er en utrolig flot park. Der er en masse forskellige vandfald, der er en fryd for øjet. Vi var... læs mere

Maibritt S
Århus, Danmark
Læs alle 1.330 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Verona
fra 23,87 $
fra 41,77 $
fra 62,06 $
fra 82,35 $
Anmeldt d. 6. august 2018

Smuk vandretur i vandfaldspark, hvir man kan gynge ind under vandfaldet, vi gik den sorte rute med vores 3 børn hvor den yngste er 4, det klarede hun fint! Der er et stykke vej at gå fra parkeringspladsen inden man når til selve parken. Husk godt med drikkevand. Der er lille restaurant ved start samt toiletter,men ikke noget undervejs på turen.

1  Tak, Mirjam L
Anmeldt d. 28. juli 2018

Vi var afsted i juli en dag efter det havde regnet om natten - det betød at der var lidt glat nogle steder om formiddagen, men det blev heldigvis bedre efterhånden som det blev lidt lunere og jorden tørrede.
Husk gode sko at gå i! Der er skygge flere steder undervejs, og så ligger det oppe i højden, så det er køligere end nede ved fx Gardasøen.

- Et godt råd er lige at købe en snack og/eller noget at drikke i kiosken ved siden af indgangen, så man ikke risikere at gå sukkerkold under turen (hvis det er varmt).

1  Tak, Maibritt S
Anmeldt d. 28. juli 2018

Hav vand og evt madpakke med og kom kl. 10 inden det er for varmt. God tur for størrer børn der gerne vil gå og klatre, tog sort rute med mand og knægt på 20 år, der er også grøn og rød rute. Afsæt 3-4 timer og 1 times kørsel frem og 1 times kørsel tilbage til Lazise. Der er mulighed for at købe lidt vand og is ved indgangen, og der er også toilet ved indgangen. Der var ingen kø ved indgangen. ok parkering.

Tak, Lone J
Anmeldt d. 16. april 2018

det ligger en god times kørelse fra Gardasøen ca.. men det er bestemt et besøg vær.. dejligt rent og nemt at finde rundt.. altid skilte

Dato for oplevelse: juni 2017
Tak, I8398CIpeterr
Anmeldt d. 19. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte parken en juli dag, selvom der uden for parken var 32 grader, føltes det ikke lige så varmt i selve parken. Masser af skygge. Vi gik den røde rute med vores børn på 5 og 8år. Hvilket var et fint niveau til dem. Der er undervejs mange fine spots man kan stoppe op og spise sin madpakke og ikke mindst holde drikke pauser.

Gyngen var et stort hit hos både de store og små børn.

Husk godt fodtøj og masser af drikke.

Dato for oplevelse: juli 2017
1  Tak, SidselS25