“Dyr men historisk oplevelse”
Anmeldelse af Cafe Florian

Cafe Florian
nr. 18 af 50 Kaffe og te i Venedig
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Kvarter: San Marco
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Det er et must at besøge cafe Florian. Ok kaffe men det er første gang vi har betalt 80 kroner for en sodavand..

Tak, Trine R

Anmeldt 15. september 2015

Med ideen om at her måtte vi bare prøve at spise, satte vi os (to voksne og to teenage drenge) til bords i skyggen foran Caffe Florian.
Musikken spillede, hvilket vi på forhånd vidste ville koste ekstra på regningen, og stemningen var perfekt! Det viste sig at det kun var tillæg for voksne når musikken spiller.
Vi bestilte 4 colaer og forskellige sandwich. Prisen på sandwich var tæt på normal, men sodavandene var de dyreste vi nogensinde har fået - 10 Euro pr stk for 25 cl.
Det ødelagde dog ikke oplevelsen, sandwicherne var rigtig gode, servicen var i topklasse og vi følte historiens vingesus.
Et must når man har gået Venedig tynd :)

1  Tak, RLCVejle
Anmeldt 2. juli 2015

Efter en tur i Marcos kirken skal der drikkes kaffe og te... og det valgte vi at gøre i denne overdådige cafe. Fantastisk service og betjening maden, en let anretning med spinattære med laks var super lækker godt tilberedt og frisk, kaffen nybrygget og varm. udsigten er helt fantastisk til Marcos plads og kirke vi sad på pladsen er der var i cafeen levende orkestre der spille god klassisk musik... det at sætte sig her koster som udgangspunkt 6 Euro for den underholdning men den er pengene værd:-)

• Stemning
Tak, ZoneClaus
Anmeldt 2. juni 2015

En dejlig formiddag med skøn musik, super lækkert kage og kaffe. Og herlig service. Her kan man sidde længe og bare se....

Tak, Josefine18
Anmeldt 19. marts 2014

Her fik vi chokolade med flødeskum en kold dag. Den smagte pragtfuldt og vi sad i den vidunderlige cafe med møbler i rødt plys og håndmalede væg- og loftsdekorationer ved et bord med kig til Markuskirken.
Vi var 6 personer - 3 generationers turister- og fik udsøgt venlig og sød betjening.

• Stemning
Tak, familien_br

Rejsende, der kiggede på Cafe Florian, kiggede også på

Venedig, City of Venice

Har du været i Cafe Florian? Fortæl om dine oplevelser!