“Super lækker resraurant”

Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Castello
Anmeldt for 27. april 2018 fra mobile enheder

Virkelig god og hyggelig restaurant - spiste der to gange - 2. Gang sad vi vindues nichen direkte til kanalen - helt fantastisk. Virkelig god mad og super betjening.

Tak, Steen L

Anmeldt for 5. februar 2018

Min mand og Jeg skal altid spise på Barbacani når vi er i Venedig (minimum hvert andet år til kunstbiennalen) - vores yndlingsbord er i et stort vindue mod kanalen, så vi booker det hjemmefra.

Tak, EdelHartvig
Anmeldt for 15. oktober 2017

Spændende restaurant vi faldt over - med tripadvisor mærket i vinduet :) - så vi gik ind!
To interessant foretter - rigelige portioner og skulle nok ha delt.
Frutti de Mare Risottoen var helt i top og tilsvarende var is desserten.
God service der ramte plet med vinabefalingen.

Tak, Thoki3
Anmeldt for 5. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi var på restauranten en regnvejrsaften hvor vi flere aftener i træk havde søgt efter en autentisk italiensk restaurant, dog uden det store held.
På ai barbacani var der lunt og jazzmusik i højtalerne. Tjenerne var utroligt søde og indbød til samtaler om maden. Jeg fik fiskesuppe som indeholdte alt godt fra havet og var virkelig god og til hovedret en fisk, som var lidt kedelig, men smagte præcis som den skulle. Min kæreste fik først pasta, den bedste vi fik på vores besøg i Venedig og lam som smeltede på tungen.
De tager 3 euro pr næse for service og de er godt givet ud. For dem får man et glas bobler når man kommer, HJEMMELAVET brød og grissini (modsat papbrødet man får mange andre steder), småkager efter maden og et glas limonchello eller grappa inden man forlader restauranten.
Jeg ved ikke meget om hvad der er autentisk italiensk, men dette sted er bestemt et hyggeligt sted med god service og fantastisk velsmagende mad.

Tak, Ditte G
Anmeldt for 5. oktober 2015

Rigtig hyggeligt sted, med afslappet stille jazz i højtalere. Betjeningen er den bedste og venligste vi har mødt i hele Venedig. Maden var også rigtig skøn. Vi er lidt kede af at vi først opdagede stedet på vores sidste aften i byen.

Tak, Kasper W

Rejsende, der kiggede på Ai Barbacani, kiggede også på

Har du været i Ai Barbacani? Fortæl om dine oplevelser!