“Rigtig italiensk”
Anmeldelse af Bistrot de Venise

Bistrot de Venise
Reservér med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Bistrot de Venise er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 78 af 1.595 Restauranter i Venedig
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: San Marco
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med meget høfligt personale. Dejlig smagfuld mad til rimelige priser og i gode portionsstørrelser.

Tak, AnneleeValino

Anmeldt 10. april 2016

Meget fin betjening, det mest af maden var også velsmagende (på nær en enkelt ret som var jævn kedelig). Spiller klassisk musik - så stilen er lagt, og prisen sættes også derefter. Er ikke sikker på jeg synes det var det værd - da vi havde prøvet en del andre restauranter i byen - hvor maden også var fantastisk - men hvis du vil sidde længe og have en romantisk og særlig aften, så er det et fint valg.

Tak, C S
Anmeldt 19. august 2015 fra mobile enheder

Maden: Helt fantastisk
Vinen: Vi overlod det til sommelier'en at finde et glas vin til hvert ret (4 retters tasting menu). Sommelier'en kom med en forklaring på hvad vi fik og hvordan den er lavet og lavet af.
Sommelier'en i sig selv var oplevelsen værd men betjeningen var generelt meget høj

Tak, Nick_King23
Anmeldt 10. juni 2015

Fremragende mad serveret i rigelige portioner. Både stemning og betjening er helt i top men det er priserne bestemt også. De havde fået topkarakter hvis priserne havde været mere rimelige.eret i rigelige potioner

• Stemning
Tak, jpoulsendk
Anmeldt 20. maj 2014 fra mobile enheder

Vi ledte efter et sted at spise vores middag, et sted hvor der ikke blev serveret pizza, og faldt tilfældig over denne restaurant.
Utrolig lækker menu af forskellige venezianske specialiteter og skønne vine fra lokalområdet.
Betjeningen var super god, og helt klart et sted vi vil anbefale hvis man ønsker lidt ekstra forkælelse under et ophold i Venedig.

2  Tak, Mette_IK

Rejsende, der kiggede på Bistrot de Venise, kiggede også på

Venedig, City of Venice

Har du været i Bistrot de Venise? Fortæl om dine oplevelser!