“Bedste Pasta i mit liv!”

Dal Moro's Fresh Pasta to Go
nr. 24 af 1.460 Restauranter i Venedig
Køkkener: Italiensk, Fastfood
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Castello
Anmeldt 5. januar 2017 fra mobile enheder

Tina og jeg valgte dette sted som frokost efter vi havde fundet det på TripAdvisor.
Snyd ikke jer selv ved ikke at tage herhen.
Det ligger i en snævre gyde og det er en lille take away disk men det et frisklavet og ham der tager imod jer kan dansk:-)

Tak, Casper K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

De sødeste gutter, der har tid og overskud til smil og pjat samtidig med at se serverer en vanvittig omgang frisk pasta i forskellige afskygninger

Tak, Kath J
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet pga de mane flotte anmeldelser her på tripa. og fordi at vi elsker pasta. Servicen var i top, pastaen var klar på 5 min og det smagte himmelsk! Perfekt sted at få en frokost og sætte sig i en krog i gaderne omkring..

Tak, Tina W
Anmeldt 12. juli 2016 fra mobile enheder

Det er et meget populært sted at hente mad, så det ville vi også prøve.
Man afgiver sin bestilling, og venter få minutter, så er pastaen klar. Personalet sørger for god stemning i den korte ventetid.
Man får pastaen i en box, og man kan vælge mellem mange forskellige kombinationer af pasta og sauce.
Vi gik hen til en nærliggende kirke, satte os i skyggen og kiggede på gondolerne der gled forbi, mens vi spiste. Pastaen var brandvarm, og det blev den ved med at være, lige indtil bægeret var tomt.
Man får meget mad for få penge. Vi gav 14 euro for to portioner med to iskolde cola.

Tak, BKC2013
Anmeldt 24. juni 2016

Super dejlig pasta og fantastisk betjening. Er du til frisk pasta til billige penge skal du besøge dette fremragende sted.

Tak, leneholmgaard

Rejsende, der kiggede på Dal Moro's Fresh Pasta to Go, kiggede også på

Venedig, City of Venice
Venedig, City of Venice

Har du været i Dal Moro's Fresh Pasta to Go? Fortæl om dine oplevelser!