Google
fra 54,28 $
fra 103,74 $
Anmeldt d. 11. maj 2016 fra mobile enheder

Skønt men mega dyrt
Skal dog opleves når vi nu var der
Det er bare super hyggeligt at sidde der og se på folkemængden... Og føl stemningen

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, SusanneM1182
Anmeldt d. 19. marts 2016

St. Markuspladsen er en naturlig del af et besøg i Venedig. Men snyd ikke dig selv, stop op og nyd myldret. Tag herefter en tur ud i de små gader og mærk roen ;D

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, Jan L
Anmeldt d. 18. oktober 2015

Da vi besøgte Markuspladsen var der meget vand på selve pladsen, så man gik ude i siderne, hvilket ikke gjorde selve pladsen mindre smuk, med sine arkader, tårn og kirken.
Det skal naturligvis opleves på en tur til Venedig.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Henning N
Anmeldt d. 26. juli 2015 fra mobile enheder

Måske er det ikke helt retfærdigt med denne lave vurdering men vi var der en dag, hvor der var spærret af midt på pladsen og sat stole frem til en fest dagen efter. Det betød at alle mennesker gik rundt i kanten og der var proppet. Vi havde glædet os til at se den store plads men der var alt alt for mange mennesker på den mere begrænsede plads.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, chafric
Anmeldt d. 24. juli 2015 fra mobile enheder

Pladsen ligger omgivet at imponerende bygninger. Der er en masse små butikker og cafeer. Der er dog også tæt af turister i dagtimerne. Lange køer foran katedralen, klokketårnet og paladset.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Tina A