Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.235)
Filtrer anmeldelser
2.235 resultater
Medlemsvurdering
1.010
925
211
54
35
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.010
925
211
54
35
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.235 anmeldelser
Anmeldt d. 25. juli 2017 fra mobile enheder

Vi boede på 2 dobbeltværelser, da vi var 2 voksne og 2 børn og der er plads til max 1 opredning på et værelse. Det skal man være obs på. Super lækre og rene værelser i smagfuldt design. Skøn morgenmadsbuffet til at starte dagen på. I gåafstand fra hotellet (ca 2-300 meter) kan du hoppe på sporvognen (Tram) linie 12, 14 og 19 er tæt på hotellet og går direkte til centrum. Køb fx billet i en kiosk. Denne skal stemples når du stiger på sporvognen. Det tager ca 30 minutter. Et perfekt udgangspunkt hvis du har bil med til Milano. Det er nemt at komme til hotellet i bil. Fin garage. Book parkering via nettet inden du kommer, så er der en besparelse.

Dato for ophold: juli 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Nina D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
salesmilan, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Milan, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2017
Google Oversæt

Dear Guest,
thank you very much for your positive feed back about your recent stay at the Radisson Blu Hotel MIlan. We are delighted to read your comments and are very happy that you felt at home with us.
Hopingo to welcoming you again.
Warm Regards,
Massimo Supino
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. januar 2017 fra mobile enheder

Vi blev mødt af utrolig venligt personale i receptionen, som fortalte de nødvendige detaljer for hotel og by.
Værelset er dejligt stor med kæmpe balkon og meget stort badeværelse, virkelig lækkert! Det eneste minus ved værelset er de meget hårde senge, som gør MSN vågner mange gange om natten.
Lydisolering er heller ikke i top, derfor 4 og ikke 5 stjerne fra mig.
Hotellets bar er desværre meget overprized i fht. Til det område hotellet ligger i.
Sænk priser lidt og folk vil bruge den.
Hotellet ligger i tæt på centrum, men vi hoppede på tram 12 som kørte os direkte fra hotel til duomo.
Ville vælge hotellet igen!

Dato for ophold: januar 2017
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, StineTilda
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
salesmilan, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Milan, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2017

Kære Gæst,
Mange tak for at tage sig tid til at kommunikere din feed-back om din seneste ophold på Radisson BLU Milano.
Vi ser frem til at byde dig snart for at overgå dine forventninger.
Med venlig hilsen,
Massimo Supino
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2016

Dejligt værelse, som var rent med gode senge og et godt badeværelse, med alt hvad der kan forventes af et godt hotel. Morgenmaden var vældig god. Middagen havde ikke det store udvalg, og var temmelig dyr. Hotellet er beliggende ca. 30 min kørsel med sporvogn fra bymidte, men holder meget tæt på hotellet. Ingen seværdigheder i nærheden, og begrænset udvalg af restauranter. Besøgte 2 restauranter tæt på, begge rigtig gode, med rimelige priser. Immagine på Via Varesina 61 var nok den mest hyggelige. Modsat retning på samme gade ligger Rizzo som havde dejlig mad. Begge var det lokal befolkning der besøgte dem.

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, 554henryl
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
salesmilan, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Milan, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2016

Kære Gæst,

Mange tak for at tage sig tid til at kommunikere din feed-back. Vi er glade for at læse dine detaljerede kommentarer om dit ophold på Radisson BLU Milano. Vi gør altid vores bedste for at sikre 100% tilfredshed både gennem vores kvalitetsprodukter og vores service. Priserne på vores Leonardo restaurant er en indikation af god kvalitet, og de er i overensstemmelse med markedet.

Jeg håber, vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage i fremtiden.
Med venlig hilsen,
Massimo Supino
General manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. september 2016

Stilrent, lækre værelser og så flot badeværelse !
God resurant og fantastiske drinks i baren, især deres black mojitos ;-)
Vi brugte faktisk for første gang rigtig meget vores hotel også selvom det var en storbysferie, for hotellet var så lækkert! Poolen synes vi dog var lidt kølig og det kunne godt have ligget mere centalt, men metroen er lige i nærheden, så det gjorde ikke det store.

Dato for ophold: november 2015
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, potte14
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 9. september 2016

Kære gæst,

mange tak for at vælge vores hotel og for din oprigtige feedback.
Vi håber at byde dig velkommen igen her på Radisson Blu Hotel Milan!

Varme hilsner,
Massimo Supino
General manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. maj 2016 fra mobile enheder

Meget hjælp som personale i rectionen, men i deres restaurant var det ikke den samme høflighed, jeg ved ikke hvordan de har fået 4 stjerner, vi boede på et business værelse som vi betalte ekstra for men det var ikke pengene værd.

Dato for ophold: maj 2016
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Arvid J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBluMilan10, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Milan, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2016
Google Oversæt

Dear Arvid J,
Thank you for sharing your recent experience. I’m personally disappointed to hear that you felt let down by our restaurant staff. We pride ourselves on our Yes I Can! service and friendly team. I will be discussing your feedback with my team and addressing any issues. I apologise for your experience.
Regarding the room, I am sorry to hear that you did not like it. Our Business Class rooms are very spacious (44 m2) and you have additional free extra services included: bathrobe, Turn Down, LCD satellite TV with Mediaset Premium TV, Nespresso® coffee machine and a Super Buffet Breakfast.
I hope we get the chance to exceed your expectations in the future.
Best regards,
Massimo Supino
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser