“Fremragende”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Vores bedste valg i stresa. Velsmagende mad og gode vine på glas. Sød opmærksom betjening i rolig atmosfære. Var der med vores mindre børn. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Kim M

Anmeldt 26. september 2017 fra mobile enheder

ligger den lille med dejlige restaurant i enkel indretning. Høflig engelsktalende personale.
Maden er mere end OK og et godt vinkort følger med. Vi fik 2x forret og 2x hovedret plus en flaske vin. Ialt € 85. Når der ikke er 5 stjerner skyldes det kun at vi aften før spiste på Mercato som er superb.

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, Mikael S
Anmeldt 7. september 2017

3 fremragende retter, med dertil hørende vin fra piemonte. Det bedste spisested i Stresa.
Husk at bestille bord dagen før.

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, Michael N
Anmeldt 2. august 2016

Restauranten ligger nogle få meter fra de mest turistede gader i Stresa - men er absolut turen værd. Vi spise på alle de bedste ratede restauranter i Tripadvisor, og at denne har top karakter er fortjent. Godt vinkort.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, SorenQ
Anmeldt 10. oktober 2013

Stedet hvor man bør spise. Efter et par dage med pizza og pasta, fandt vi Il Vicoletto. En lille skøn restaurant, som betjenes af 2 meget søde damer. Maden nærmede sig en gourmet oplevelse. Det føltes sådan. Den ene dag lamme kottelet. Den næste dag perlehøne. Begge dage med god rødvin til meget billig penge. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: oktober 2013
Tak, roarkim

Rejsende, der kiggede på Il Vicoletto, kiggede også på

Stresa, Maggiore-søen

Isola Pescatori, Stresa

Har du været i Il Vicoletto? Fortæl om dine oplevelser!