“Aftensmad ”

Caffe Varenna
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Vi valgte bruschetta til deling og fire pastaretter. Maden smagte ganske fint, men portionerne var så små at vi ikke blev mætte. Beliggenheden var super.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, piaqmachon

Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Varenna er i forvejen vores yndlinglingby ved Como-søen. Denne cafe er prikken over det. Et fantastisk sted at nyde en Aperol (her serveres lækker appetizer til) mens solen går på hæld. Selv toiletterne fortjener 5 stjerner. Fantasifuldt indrettet og velduftende. Flot en en dag med 35 grader.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, 2horsagernielsen
Anmeldt 17. august 2016

Restauranten ligger helt nede ved søen, så man kan nyde den flotte udsigt mens man spiser. Der var et godt udvalg af forskellige retter til meget rimelige priser og alt smagte rigtig godt - specielt kan deres risotto anbefales. Rigtig hyggeligt lille sted med god betjening.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Helle K
Anmeldt 3. august 2016 fra mobile enheder

Har fået formiddags-øl flere gange her, og altid med rigelig lækker snack uden beregning. Before- og after-dinner drinks på samme måde. Servering af flinke unge mennesker i dejlige omgivelser lige ved vandet. Moderate priser. Dejligt miljø.

Dato for besøg: august 2016
Tak, j_rne
Anmeldt 21. november 2012

Det er det mindste spisested jeg har været på, indenfor er der plads til 10-15 personer. Men betjeningen var super og udvalget af mad og drikkevarer var imponerende. Det er et sted der skal besøges

Dato for besøg: november 2012
    • Stemning
Tak, JBH1960

Rejsende, der kiggede på Caffe Varenna, kiggede også på

Har du været i Caffe Varenna? Fortæl om dine oplevelser!