“God mad og super beliggenhed”
Anmeldelse af Bar Il Molo

Bar Il Molo
nr. 14 af 35 Restauranter i Varenna
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 4. januar 2017

Stedet ligner lidt en turistfælde, men vi var virkeligt positivt overraskede over både maden og betjeningen. Vi var på restauranten med 4 børn, og der var noget for enhver og til rimelige priser. Beliggenheden er perfekt, og der var gratis WIFI til vores teenagere.

Tak, FieM68

Anmeldt 3. august 2016 fra mobile enheder

Meget besøgt bar/cafeteria med et kæmpe spisekort. Byens bedste beliggenhed lige ved promenaden.
Flink og venlig betjening trods stor travlhed.
Fik pizza som var OK, men ingen oplevelse.

Tak, Jørn E
Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Tydeligvis en populær bar-restaurant med skøn udsigt over søen. Selvom der var travlt, var der hurtig betjening.
Vi fik et godt bord, hvor vi både kunne kigge ud over søen, og se på folk der defilerede forbi. Der var et bredt udvalg af mad, og den smagte godt.
Der er fri wi-fi.

Tak, BKC2013
Anmeldt 6. december 2015

Dette er et af vores favoritsteder i Varenna, vi har været her et par gange nu. Vi er ikke gået skuffede herfra, da maden og betjeningen altid har været i top. Menukortet er alsidigt, der er nok at vælge imellem, man bliver ikke skuffet. Bestil gerne et bruschette og en gang spaghetti bolognese, det smager herligt.
Man skal dog have for øje, at det er lidt en turistfælde rundt om havnen, men kan man se bort fra det, er det et dejligt sted at nyde sin vin og mad.
Vi kommer igen.

Tak, Henrik S
Anmeldt 27. oktober 2015

Min kæreste og jeg boede i Varenna i sommeren 2014 og ikke særlig langt fra Bar II Molo. Vi besøgte stedet første gang og var meget tilfredse med den hele så vi kom igen flere gange efter. De holdte et Jazz arrangement en aften som vi reserverede bord til og det var en utrolig dejlig oplevelse også. Det eneste vi havde af problemer, var at min lasagne var kold. Men jeg sendte den tilbage og fik kort tid efter en der var ordenligt varm. Fantastisk udsigt, lige ned til søens bred.

Tak, Mette P

Rejsende, der kiggede på Bar Il Molo, kiggede også på

Har du været i Bar Il Molo? Fortæl om dine oplevelser!