“Vidunderlig plads i La Citta Alta”
Anmeldelse af Piazza Vecchia

Bergamo Half-Day Tour from Milan
nr. 3 af 168 aktiviteter i Bergamo
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 12. august 2016

Efter en kort travetur fra kabelbanen, så dukker denne vidunderlige plads op. Selv i gråvejr og med småregn. Her er flere restauranter og butikker samt en rigtig god stemning. Vi nød her en velsmagende italiensk is.

Tak, Vejle13
Filtrér

Anmeldt for 3. maj 2016 fra mobile enheder

Var her i maj med min mand. Var landet i Bergamo lufthavn og benyttede lejligheden til at spise en dejlig frokost på dette smukke sted inden turen gik sydover.

Tak, CamillaKnudsgaard
Anmeldt for 16. september 2015

Et af de mange skønne Piazzaer med et interessant springvand eller fontæne. Der er den del restauranter hvor man kan nyde atmosfæren.

Tak, Jannigodard
Anmeldt for 4. oktober 2014

Pladsen er hyggelig - mange cafeer, kirken for enden af pladsen og udsigt til det gamle klokketårn. Skønt sted at sidde og betragte livet. Om aftenen er der også masser af folk her.

Tak, Nene E
Anmeldt for 23. oktober 2012

Hyggelig plads, der ikke er for stor, med det gamle ringetårn og kirker. vi var der en søndag hvor der var underholdning, fantastisk til både børn og voksne.

Tak, Mikele V

Rejsende, der kiggede på Piazza Vecchia, kiggede også på

Bergamo, Province of Bergamo
Bergamo, Province of Bergamo

Har du været i Piazza Vecchia? Fortæl om dine oplevelser!