“Bedste middag i Santa Margerita”
Anmeldelse af Angolo 48

Angolo 48
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Barhygge, Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 12. juli 2017 fra mobile enheder

Vi spiste her to aftener under vores ferie. Vi var alle enige om, at den sidste middag skulle indtages her.
Vi fik under begge besøg en super service. Alle rettet var af lækre råvarer og med super lækker smag. Sød, smilende og venlig betjening.
Vi nød begge middage på det hyggelige lille torv foran restauranten. Er du i byen - med venner eller familie kan jeg meget varmt anbefale denne restaurant!!

1  Tak, svarre

Anmeldt for 19. juli 2016 fra mobile enheder

Så glad for vi fik besøgt dette sted. Super god smag af Italien i høj kvalitet. Rigtig god service. Eneste ændring er at vi ikke skulle have valgt rødvinen fra Ligurien, da den var noget skuffende - men måske skulle man ikke have forsøgt

1  Tak, BestedToft
Anmeldt for 15. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg gider normalt ikke skrive her på Tripadvisor, men gør undtagelse :-)

Denne restaurant gør det bare godt - Super betjening og fantastisk mad, mums

Vi fik tuntartar, bøftartar og parmaskinke med bøffelmozzarella til forret ( vi er 4 personer) hovedret bøf med trøffel og parmesan

Store store portioner, men vildt lækkert

1  Tak, MICPET
Anmeldt for 4. juli 2016 fra mobile enheder

Spiste to gange på Angolo og begge gange var det helt i top. Deres lokale ovnbagte hvide fisk var noget af det mest smagfulde vi fik på hele vores tur. Deres bøf med cognac/senneps sovs og deres lammeskank fik også familien helt op at ringe. Sød og hurtig betjening selvom der var helt fyldt. Absolut et besøg værd, men det er en god ide at bestille bord.

1  Tak, Kristian A
Anmeldt for 29. september 2015 fra mobile enheder

Ok mad, men lever ikke op til de forventninger, der følger af de fine brugeranmeldelser. Måske et udtryk for at succesen har haft en negativ indflydelse på niveauet. Undgå husets vin.

Tak, Jonas O

Rejsende, der kiggede på Angolo 48, kiggede også på

Santa Margherita Ligure, Italian Riviera

Har du været i Angolo 48? Fortæl om dine oplevelser!