Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.972)
Filtrer anmeldelser
1.972 resultater
Medlemsvurdering
933
739
198
64
38
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
933
739
198
64
38
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.972 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2015

Bristol Palace er udadtil et flot, gammelt hotel - og endda med en meget god placering midt i Genova. Men når man ser bort fra den flotte hall med en markant rød trappe, så er der ikke meget at komme efter. De første værelse vi fik bar i ekstrem grad præg af, at der havde været røget meget derinde. Det var forsøgt kamufleret med luftfrisker, men det gjorde kun den kvalmende lugt værre. Til hotellets forsvar skal dog siges, at vi fik et nyt værelse, da vi kontaktede receptionen. Alligevel er det mig en gåde, at man kan indlogere gæster under de forhold i første omgang. Vores andet værelse var klart mindre, med en stor hårbold på gulvet - men til gengæld med en noget bedre luft, der dog heller ikke var imponerende.

I det hele taget var værelserne meget slidte. Hele hotellet trænger til renovering - også aircondition-anlægget, der slet ikke kunne følge med temperaturene på 32-33 grader udenfor. Sengene var ekstremt bløde, og fjedrene føltes som om 100.000 gæster havde ligget på dem før os.

WIFI-forbindelsen virkede slet ikke i vores værelse på sjette sal - og vores henvendelse til receptionen ændrede ikke på det. Jeg er faktisk i tvivl om, om der nogensinde blev reageret på det. Den medfølgende morgenmadsbuffet var fin, og kunne spises i en hyggelig, overdækket terrasse på 2. sal. Klare plusser for det.

Men alt i alt var det desværre en øv-oplevelse og ikke et sted, jeg har lyst til at besøge igen.

Værelsestip: Se dig rigtig godt for, inden du vælger værelse.
  • Overnattede: juli 2015, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, Jesper J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: maj 2018, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: september 2018, rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser