Åben i dag: 09.00 - 16.00

fra 29,94 $
fra 63,47 $
fra 58,68 $
Anmeldt d. 14. juni 2016

Det sistinske Kapel er verdensberømt for maleriet af gud der giver liv til Adam. Det er dog ikke hverken større eller bedre end nogle af alle de andre overdådigt bemalede sale og kapeller i Vatikanmuseet, men til gengæld er antallet af mennesker, der bliver lukket ind i salen alt for stort, og det er svært at få meget ud af det.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, JesperTP
Anmeldt d. 27. maj 2016 fra mobile enheder

Så kom vi endelig til rummet og troede det var et vildt stort maleri i en kuppel eller sådan noget og så var der i stedet mange malerier, så vildt skuffende, men man skal bare se det når man er i vertikanet, det er så fantastisk flotte malerier og man kan bruge lang tid på at kigge på dem, meget fascinerende

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Tina J
Anmeldt d. 24. april 2016 fra mobile enheder

Helt sikkert også en oplevelse værd. Det er et yderst fascinerende "værelse", men der var rigtig mange mennesker da vi var der. Det var ret varmt og trængt, men ikke en oplevelse vi ville have været foruden.

Tak, emmakathrinebh
Anmeldt d. 21. april 2016

Når man besøger Vatikanmuseet er det et must også at besøge det imponerende Sixtinske Kapel, som har særdeles smukke vægdekorationer.

Tak, PGrau
Anmeldt d. 21. april 2016 fra mobile enheder

Ingen tvivl om, at det sixtinske kapel er smukt, men jeg synes det ødelægger noget af oplevelsen, når man skal stå som sild i en tønde imens en stemme over højtaleren siger: silents please og no foto hele tiden.

Tak, ceciliedaugaard