“Lækker mad”

La Montecarlo
nr. 2.375 af 13.341 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk, Pizza
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 19. juli 2016

En populær restaurant, som mange lokale lægger vejen forbi. Vi fik bord ud til gaden, hvor der er masser af liv og hyggelig aftenstemning. Gode pizzaer og god pasta i store portioner. Tager ikke imod kreditkort.

Tak, Rasmus R

Anmeldt for 14. juli 2016 fra mobile enheder

Er du i Rom, og går og bliver lidt små sulten i området ved Piazza Navone og skal have en Pizza, så kan jeg klart anbefale dette
Rigtig god pizza- ikke så meget pjat.
Meget rimelige priser.
God appetit

Tak, Jan L
Anmeldt for 4. december 2015

Glimrende restaurant. Mange gæster, lidt hektisk atmosfære. Gang i tjenerne, lidt pjattede, men alligevel seriøse. God mad. Kan anbefales.

Tak, jensbroe
Anmeldt for 16. september 2015

Ikke en stor oplevelse på nogen måde. Maden var ikke spændende og betjeningen vat heller ikke særlig god. Deres pizzaer er tynde, men uden smag og deres fritto Mixto var heller ikke lige noget for os. Der findes meget bedre alternativer i kvarteret.

Tak, Paw H
Anmeldt for 7. maj 2015

Der.er ikke noget galt i at spise pizza i Rom bare man spiser en rigtig god en af slagsen og denne restaurant er bestemt en af dem. Denne aften vi ankom valgte vi at spise udenfor men her må man regne med en del trafikstøj, vi blev siddende fordi der var meget varmt i Rom denne aften. Vi valgte to forskellige forretter den ene var melon og skinke og den anden var bruschetta con pomodoro og to super pizzaer, den ene var med cipole e funghi og en med capricosa, bundene på disse pizzaer er papir tynde og med mere fyld end man plejer at få. Et sted man må prøve hvis ens tænder løber i vand efter pizza.

Tak, Flemming A

Har du været i La Montecarlo? Fortæl om dine oplevelser!