“Super godt!”

Køkkener: Italiensk
Kvarter: Regola
Kvarter: Regola
Anmeldt 25. januar 2020

Vi fik nogle virkelige lækre pastaretter og betjeningen var god. Rent og hyggeligt. Og endda ganske billigt

Tak, amandahN8723BH

Anmeldt 3. september 2018 fra mobile enheder

En særdeles god restaurant. Personalet og chefen selv var meget venlige og kokken var meget dygtig. Næste gang vi kommer til ROM er det helt sikkert at vi spiser der igen.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Vacationer802258
Anmeldt 26. september 2017

Betjeningen var i absolut top, maden veltillavet og hastigheden perfekt, ingen stress og atmosfæren var derfor afslappet op hyggelig

Dato for besøg: september 2017
Tak, Tommy I
Anmeldt 22. marts 2016 fra mobile enheder

En tjener som forstår det at være tjener i Rom er en sjældenhed. Her er der ikke. Mad som smager fantastisk og gode vine at vælge imellem. Kommer vi igen - JA!

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Tomsel
Anmeldt 17. oktober 2015

Tæt på Campo di Fiori
Venligt personale - skøn mad, god vejledning. Vi kunne ikke lade være med at gå derhen igen....

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Inges132013

Rejsende, der kiggede på Hosteria Dei Baullari, kiggede også på

Har du været i Hosteria Dei Baullari? Fortæl om dine oplevelser!