“Lækre drinks - måske lidt dyreee”
Anmeldelse af Long Island Night Cafe

Long Island Night Cafe
nr. 11.295 af 12.873 Restauranter i Rom
Kvarter: Trastevere
Kvarter: Trastevere
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Lækre drinks - måske lidt dyrt 8 euro for én sammenlignet med andre steder. De smagte som de skulle, og trods vi kun bestilte drinks fik vi serveret LÆKRE små bidder mad, som satte prikken over i’et. Super lækkert. Vi smagte dog ikke deres større retter - derfor 3 stjerner.

1  Tak, ceciliebendix

Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Super dejligt sted, at stoppe op, få en snack, en kop kaffe, snakke lidt og så videre, her komme vi igen på vores tur rundt i Rom. Har lyst til at prøve dette om aftenen og smage deres vine.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, 381bjarnea
Anmeldt 11. september 2019 fra mobile enheder

Det VAR et af vores yndlingsteder.
Er kommet der igennem flere år.
I år havde de fjernet priser og menukort.
Vi betalte sidste år 1 euro for én espresso.
I år ville de have 5 euro for én.
Morgenmaden er ligeledes steget voldsomt.
Vi betalte mere for kaffe, juice og morgenmad end velsmagende aftensmad i samme område.
Hold jer væk fra dette ellers hyggelige MEN korrupte sted.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, VVK21
Anmeldt 13. maj 2017 fra mobile enheder

Vi ledte efter et før aftensmad drinks sted og vi fandt dette sted. Vi fik vores sædvanlige aperol sprits og det var ikke feriens bedste men stedet var hyggelig. Efter noget tid kom tjenere ud og fortalte hvis vi ønskede at betale 2 euro ekstra for vores drinks kunne vi benytte os af deres buffet, den så meget lækker ud, vi takkede nej fordi vi var på vej til en restaurant lige i nærheden men tilbuddet fristede. Næste gang vi er i området skal drinks og buffet prøves.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, 510flemminga
Anmeldt 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi var herinde og få lidt at drikke. På vores 5 dages ferie var vi her 2 gange.
God hvidvin, snacks og oliven.
Rigtig hyggelig atmosfære, hvor man kan se, hvad der sker i hyggelige Trastevere.
Både lokale og turister kommer her. Rigtig god og opmærksom betjening.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, P9843QWmartinr

Rejsende, der kiggede på Long Island Night Cafe, kiggede også på

Har du været i Long Island Night Cafe? Fortæl om dine oplevelser!