Anmeldt 17. februar 2017 fra mobile enheder

Det er lidt slidt men prisen er jo også derefter. Personalet er meget venlige og service mindede. WiFi virker men er ikke særligt hurtigt. Der er Meget lyt. Meget tynde vægge mellem værelser og musik i baren kan høres også. Morgenmaden er alt for dyr og ringe. Find et andet sted at spise.

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
Tak, Olfert_den_Grumme
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

Flotte værelser, opgange og gulve med smukt marmor og tarazzo overalt. Indfriede absolut vores forventninger. Hotellet er perfekt placeret i gåafstand til Colosseum, forum romanum etc.
Morgenmadsbuffeten er måske lidt dyr og heller ikke super appetitlig. De varme retter var nærmest kolde. Vil nok anbefale at spise et andet sted, men hvis man bare skal have fyldt maven gør den jobbet.

Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Jeppe K
Anmeldt 13. marts 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger lige ved Termini station, og i gåafstand til alle de forskellige seværdigheder.
Hotellet har et skønt personale, der virkelig fokus på at man føler sig tilpas.
Værelserne har en fin størrelse og er super rene og pæne.
Det kan sagtens anbefales til en getaway i Rom.

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Jannie T
Anmeldt 10. maj 2015

Et hotel med god service, smilende og hjælpsomt personale, og en fin morgenmadsbuffet. Pænt og rent på værelser. De gøres rene om formiddagen, og til aften kommer personalet og ordner senge, tømmer skraldespand og skifter brugte håndklæder igen.
Wifi var mindre god, men virkede dog det meste af tiden, når man endelig var kommet på

Værelsestip: Støjniveauet er acceptabelt til begge sider af hotellet, da der er dobbeltvinduer
  • Overnattede: maj 2015, rejste med familie
Tak, Anne-Grethe1958
Anmeldt 2. juni 2013

Har haft en dejlig 8 dages ferie på hotel Piram.Hotellet var rent og vi fik skiftet håndklæder hverdag de var sne hvide samt skiftet sengetøj 3 gange på de dage flot service. Personalet var søde og venlige.Hotellet lå meget centraltlige ved Termini banegården,så vi tog toget fra lufthavnen også var der 5 min gang til Hotelet, så man kunne gå til de meste.Vi gik ca 60 km på de dage og så en masse dejligt kultur samt var i Peterskirken,der stod vi i kø i 2 1/2 time men det var den tid værd.Rom er en vidunderlig by

Værelsestip: Værelse nr 532 var godt når man havde lukket vinduerne var der ikke meget støj af at man boede i storbyen
  • Overnattede: maj 2013, rejste som par
1  Tak, VibekeGreve