“Lækkert Italiensk mad med top betjening”
Anmeldelse af Da Trani

Da Trani
nr. 1.211 af 13.150 Restauranter i Rom
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Monti
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Superlækker mad og en meget god betjening på rette tid og sted. Fandt det ved en tilfældighed, men blev overbevist, og valgte derfor at reservere bord, alle de aftener vi var i Rom.

1  Tak, Pia Sønderby M

Anmeldt 9. september 2019

Flot restaurant med gennemsnitspriser. Maden var ikke tilfredsstillende, smagsløs, betjeningen bar præg af den dårlige stemning ibland personalet. Regningen var ikke korrekt, fejlen blev rettet, men ikke med restaurantens gode vilje. Kommer ikke til at spise der mere.

Dato for besøg: september 2019
Tak, ksn1340
Anmeldt 13. december 2018

Vores nabobord skulle have risotto. Dette blev lavet om 3 gange inden det var spiseligt. Vi bestilte chokoladekage med creme. Der var ingen creme så desserten blev lavet om. Et andet bord tæt ved vores der fik kvinden sin ret, da hun var færdig fik manden sin ret. Alt sejlede ingen tjek noget. Manden så fik sin ret sent rejste sig og gik op og klagede, så kom der gang iden. Kasse damen gik fuldstændig amok som i AMOK hun råbte og skreg og var fuldstændig tåbelig. Ikke lige en dejlig rolig aften men god mad. Men underholdningsværdien var da god hvis det havde været et teater vi var på. Maden på det jævne. Ikke et sted vi ville besøge igen.

Dato for besøg: december 2018
1  Tak, Birgitte Y
Anmeldt 20. juni 2017

Vi fik et bord udenfor, desværre var tjener ikke nærværende, så han tog ikke rigtig imod vores bestilling. Så vi fik serveret en bøf, en portion kartofler og en tomat salat. Det blev der hurtigt gjort bod på og vi fik mange undskyldninger. Og fik serveret frisk brød. Så kom bøffen, flot serveret og super mør. En super lækker middag og en spillemand kom forbi og gjorde den Italienske stemning.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, tinag271
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi kom lidt sent og var blot på udkig efter lidt simpel mad, og aftenen fik et gevaldigt løft grundet en humoristisk og enormt nærværende betjening.

Maden var super til prisen (vi fik to store pizza og husets hvidvin), og tjeneren behandlede os som om vi havde bestilt et overdådigt måltid.

Vi takker for en dejlig aften, og kigger forbi igen for at opleve mad som svarer til prisen, og atmosfære og betjening som overrasker.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mollerzone

Rejsende, der kiggede på Da Trani, kiggede også på

Har du været i Da Trani? Fortæl om dine oplevelser!