“De snyder! Gå ikke derind!”
Anmeldelse af S.P.Q.R - LUKKET

S.P.Q.R
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Ponte
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Vi skulle betale meget mere end der stod på menukortet. Sodavand var ualmindeligt dyre, og vi skulle betale 10 euro for service. De var direkte ubehagelige, da vi nægtede at betale så meget for dårlig mad. Det var så tydeligt at de gjorde dette hver dag. Især fordi man blev ført langt ind i restauranten for at betale, så ingen kunne høre vores diskussion. De endte dog med at slette servicegebyret, efter en lang ubehagelig diskussion.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 814cecilies

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Dette var en rigtig ubehagelig oplevelse. Da vi blev bedt om at betale langt inde i restauranten, var regningen på meget mere end hvad vi havde regnet sammen på menukortet. Vi havde spist på en restaurant på samme gade dagen før med meget bedre mad og for næsten det halve. Tjenerne var meget ubehagelige overfor os, og de stod og råbte os oppe i hovedet. Desuden var maden decideret dårlig! Vælg ALDRIG denne restaurant! De snyder dem de kan...

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Emiliestein
Anmeldt 20. marts 2016

God beliggenhed og venligt personale, maden var OK ikke det bedste, men OK.
Prisen endte desværre en del højere end kortet indikerede. 12 blev til 20 fordi de havde lavet en speciel anretning, husets vin blev +10€ og så var der som den eneste gang på 8 dage lagt 10 % oveni.
I kan sagtens spise meget bedre i samme kvarter, til en væsentlig billigere pris

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Henrik B
Anmeldt 13. juni 2014

Ak ja - 5 dage i Rom og alle dage på nær den sidste brugte vi Tripadvisor for at finde restauranter. Denne aften gik vi nær Piazza Novona og vidste godt vi skulle undgå de værste turistfælder. I en sidegade finder vi denne fiskerestaurant, som ser ud til at have super lækker fisk. Menukortet ser godt ud og dyreste hovedret er 30 Euro for hummer så det er jo rimeligt. Vi lader os overtale af tjeneren til at tage et fiskefad med blandede fisk til forret og hovedret. Vi ender op med en stor forret med forskellige marinerede fisk (seabass, blæksprutte, krabber mv.) og det smager faktisk super. Hovedretten kommer ind og min kæreste og jeg får et fad til 4 personer. 1 hummer, flere blæksprutter, seabass, masser af kæmperejer. Vi kan simpelthen ikke spise det. Vi aner uråd og bliver bekræftet af et nabobord med 4 amerikanere, der bliver flået af en regning. Vi får regningen på 225 Euro (120 Euro for hovedret). Da vi ser menukortet ser det ud til vi har fået 2 kilo fisk til 2 personer. Vi brokker os og får 25 Euro refunderet, men det er fuldstændigt horibelt at servere 2 kilo fisk til 2 personer. Ak ja lesson learned. I det mindste var fiskene super gode og vi fik ikke dårlig mave. Det må vist være det mest positive at sige!!

Dato for besøg: juni 2014
    • Stemning
Tak, JacobN_13
Anmeldt 12. marts 2014

De snyder hvor de kan. Vi blev lokket ind med gratis champagne og en hyggelig tjener. Maden var faktisk ok, men stemningen ændrede sig jo tættere vi kom på at betale. Der blev de ansatte direkte ubehagelige. Alle retter på menuer var til rimelige priser, omend i den høje ende. Men vi vidste godt at vi var tæt på Piazza Navona. Tjeneren tilbød min hustru en speciel pastaret med seafood. Da regningen kom kostede det 45 euro pastaretten. Jeg kontaktede tjeneren, som nægtede at der var noget problem. Jeg fik kontakt med chefen, som modvilligt satte prisen ned til 20 euro. Men kun efter at jeg truede med at hæve stemmen, og tilkalde politiet. Jeg tror de forsøger at snyde alle, og håber at kunderne føler sig presset til at betale.

Dato for besøg: marts 2014
    • Stemning
Tak, kajjorgensen

Rejsende, der kiggede på S.P.Q.R, kiggede også på