Anmeldt d. 21. august 2017

Har man været i Rom flere gange er det et charmerende område at lære at kende. Værelset var helt ok og der var et stort dejligt badeværelse. Det var dejligt nemt i bil både at komme til centrum og ud af byen.

Værelsestip: Alt virkede som det skulle.
Dato for ophold: august 2017
Tak, Jeanette N
Anmeldt d. 23. maj 2017 fra mobile enheder

Når man har fået nok af menneske mylderet inde i centrum er det rart at trække sig tilbage til dette hotel, hvor man kan nyde stilheden i den dejlige gårdhave. Desuden er området omkring hotellet fyldt af små rigtig gode lokale restauranter.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Kastanjeparken
Anmeldt d. 6. marts 2017

Vores vaerelse var ualmindeligt smaat og fugtigt. Der var kun et meget lille vindue saa der var ikke meget lys. Wi virkede fint paa vaerelset. Der var meget "lydt" hvilket betoed at vi kunne hoere vores naboers tale og tv meget tydeligt. Morgenmaden var relativt varrieret. Personalet var venligt og hjaelpsomt. Vaerelset var rent.

Dato for ophold: marts 2017
Tak, marcopolo547
Anmeldt d. 16. maj 2014

Meget kompetent og imødekommende personale. Yderst hjælpsomhed, og man føler sig virkelig velkommen. Der oser af dejlig hyggelig og rolig atmosfære. Hotellet er meget charmerende og får vores varmeste anbefalinger. Gåafstand til rigtig mange seværdigheder. Og let adgang til sporvogne og busser

Værelsestip: Our Best recomandations !
Dato for ophold: april 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Helle H
Anmeldt d. 15. april 2014

Super hyggeligt hotel i et roligt kvarter med mange gode "lokale" restauranter. Personalet var så venlige og imødekommende - der var intet der ikke kunne lade sig gøre og man følte sig absolut mere som en ven af huset end hotelgæst. Pæn afstand til centrum, men sporvogne lige om hjørnet. Enkeltværelserne var små, men der var hvad man skulle bruge. Den skønne gård var et naturligt samlingssted morgen og aften. KAN ABSOLUT ANBEFALES!!!

Dato for ophold: april 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner