“Central overnatning til fair pris”
Anmeldelse af Repubblica Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Repubblica Hotel
Vurderet som nr. 1.153 ud af 1.268 hoteller i Rom
Anmeldt 23. april 2016

Hotellet ligger dejlig centralt i Rom. I behagelig gå afstand til station Termini (5 - 10 minutter) afhængig af trafikken, og er et god udgangspunkt for ture rundt i byen.
Med beliggenheden er det let at gå rundt til mange af seværdighederne, hvis man ellers er typen der kan lide at gå og samtidig opleve romerne i dagligdagen.
Selve hotellet virker slidt, men er velfungerende. Værelserne er små men der er det der skal være og hotellet er jo også kun et sted man skal sove.
Personalet i receptionen er venligt og hjælpsomt.
Morgenmaden er Continental uden de store udsving. Der er kaffe, the, juice, brød og 2 slags pålæg, ost og syltetøj.
Til gengæld er der også forskellige slags kager til morgenbordet, så det er absolut muligt at blive mæt.
Der er ikke WiFi på værelserne men fri WiFi i receptionen og morgenmadslokalerne.
Hotel Repubblica er et fair overnatningssted centralt i Rom, til rimelige priser og kan absolut anbefales.

Værelsestip: Vælge øverst og bort fra gaden
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2016, rejste alene
Tak, Claus R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14. oktober 2015

Måtte skifte værelse efter første nat i et værelse på størrelse med et kosteskab. Ingen wi-fi og sur betjening. Er vant til at rejse og forventede ikke luksus eller lignende men det var simpelthen for elendigt et hotel

• Overnattede: Oktober 2015, rejste med familie
3  Tak, Krogh149
Anmeldt 7. januar 2015

Vi havde booket hotellet enormt billigt og vi fik hvad vi betalte for.
Vi boede på femte sal på værelse 533 fra den 29 december ´14 til 2 januar ´15.

Rummet var ikke stort men stort nok og der var både et lille bord, et par stole, en god dobbeltseng, badeværelse med brusekabine og værelset havde safebox og en lille altan.

For os som var i Rom for at opleve byen - ikke hotellet, der var det tilfredsstillende.
Wifi var enormt dårlig, men det havde vi læst os til er mere normen end undtagelsen når det gælder hoteller i Rom.

Værelset havde en lidt indelukket - røgagtig - lugt, men den blev bedre ved udluftning. Sengen var hård, men det foretrækker vi og derfor dejligt.

Der blev redt seng og skiftet håndklæder hver dag og det eneste sted vi oplevede der ikke var rent, det var ovenpå skabet. Det tror jeg så heller ikke der på vores skabe derhjemme. :-)

Morgenmaden var ikke noget at råbe hurra for, men ok som en start på dagen, altså undtagen kaffen som var virkelig ringe. Men det kan resten af Rom så fikse inden der er gået ti minutter.

Vi ville have givet højere karakter, men da vi skulle tjekke ud tidligt om morgenen var det ikke muligt da receptionen ikke var bemandet så tidligt (klokken var 6.30 og vi skulle med et tog kl.7). Det trak ned, for en ting er at vi måtte smide nøglen i en postkasse - men det kunne jo have været noget mere vigtigt såsom vandet der ikke virkede.

Derudover er var det svært at få et godt bad, da vandtrykket, i al fald på vores badeværelse, simpelthen var for lavt til at kunne vaske hår og få alt sæben ud.

Til en kort byferie er hotellet rigtig udmærket til prisen. Jeg har aldrig boet så centralt.

• Overnattede: December 2014, rejste som par
2  Tak, Sarupunzel
Anmeldt 15. december 2014 fra mobile enheder

Hotellet har en super beliggenhed og alt er i gåafstand herfra. Længst væk er Peters Kirken (ca 4 km.).

Hotellet er slidt og der bør puttes en del penge i at sætte det i stand som helhed.

Det er der største hotelværelse vi nogensinde har boet i og vi boede direkte til vejen, med fin udsigt dertil. Det giver naturligvis en smule støj med udrykning og biler på brosten, men intet problem.

Værelset trænger til maling og renovering. Afrevet tapet, tæpper med revner i, træk fra vinduer og mørke skjolder i badeværelset - ikke noget der ikke var til at leve med! Sengen var dog det værste .. Total nedslidte madrasser, der skulle være skiftet for år siden!

Morgenmad var spiseligt men kedeligt.

Et problem med en bruseslange med hul i blev afhjulpet med det samme - den ros skal de have.

Overnattede: December 2014, rejste som par
1  Tak, Kasper Juhl L
Anmeldt 24. oktober 2014

Jeg var på studietur i Rom, sammen med resten af min årgang. Da mine klassekammerater og jeg fik hver vores beskedne værelse, fandt mange at der enten var skimmelsvand/mug på deres vægge, deres minikøleskab og pengeboks virkede ikke osv. Ellers var værelserne for det meste i en okay stand, men man kunne alligevel se at møblerne var meget slidte eller at en af reolerne var ved at "rådne". Morgenmaden var heller ikke specielt interessant, de typiske tørre boller, over søde wienerbrød og dåse frugt. På vores sidste nat var der brand i huset ved siden af hotellet, så der var kraftig røg på den øverste etage, (5.) som jeg sov på. Det vidste vi og vores lærer selvfølgelig ikke i situationen, så vi blev alle evakueret til gaden, hvor vi sad og ventede i ca. en time. Der var intet sket med hotellet, men jeg undrede mig alligevel over hvorfor man ikke blev vækket af en brandalarm eller lign.. Så sikkerheden var ikke i top.

• Overnattede: Oktober 2014, rejste med venner
1  Tak, Lucca C
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Rom
Hotel Nizza
Hotel Elide
Nr. 534 af 1.268 i Rom
253 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Repubblica Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Repubblica Hotel

Adresse: Via Nazionale 251, 00184 Rom, Italien
Beliggenhed: Italien > Lazio > Rom > Esquilino , Castro Pretorio
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1.153 ud af 1.268 hoteller i Rom
Prisområde: 350 kr.-1.005 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Repubblica Hotel 3*
Antal værelser: 90
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Repubblica Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?